اخبار روز

برگزاری کنسرت «مشکلات امید جهان» در تهران!

امید جهان خواننده پاپ می گوید در تهران مافیای کنسرت وجود دارد و امثال ما که زیر این بنر ماندیم و از ایستگاه های انور آبی مثل منوتو توهین شنیدیم را رد می کنند.

امید جهان خواننده پاپ در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا با اشاره به فعالیت های اخیر خود گفت: در تلاش هستم تا مجوز آلبوم جدیدی به نام ایرانگرد را بگیرم. این آلبوم شامل آهنگ هایی از تمام مناطق ایران است که از اجدادمان به ارث برده ایم.

جهان درباره برنامه فعلی کنسرت خود گفت: هفته گذشته در اصفهان اجرا داشتم، این هفته در ساوه بودم و هفته آینده در بابلسر کنسرت خواهم داشت.

این خواننده در پاسخ به این سوال که آیا در تهران کنسرت برگزار می کنند یا خیر، تصریح کرد: برای کنسرت در تهران درخواست دادیم اما همه سالن ها پر است و نمی دانم چرا نتوانستیم سالن بگیریم. یک مافیای قوی وجود دارد که کنسرت ها و سالن های کتاب برگزار می کند. آیا الان چند خواننده مروج کنسرت داریم که گرسنه هستند؟

امید جهان تصریح کرد: مافیای کنسرت فقط از چند خواننده مورد نظرشان حمایت می کند و امثال ما که در این شلوغی های اخیر زیر این پرچم مانده اند و من از کانال های انور آبی مثل منوتو توهین شنیده ام کنار گذاشته می شوند.

وی با گلایه از برخی مسئولان ادامه داد: سالن میلاد می گوید ما تا سال آینده برای کنسرتمان وقت نداریم، اما همان افرادی که در شلوغی ها پنهان می شوند، ماهی سه بار کنسرت می دهند.

این خواننده خاطرنشان کرد: کارهای من باعث شادی می شود و مردم آنها را دوست دارند. چرا نمی توانم در تهران کنسرت بگذارم؟

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا