سرگرمیعمومی

فال روزانه حافظ فردا 10 دی 1402

در ادامه می توانید فال حافظ فردا یک شنبه 10 دی 1402 را بخوانید.

به گزارش بازتاب آنلاین فال حافظ یکی آنها از انواع مختلفی از پیشگویی هاست. بسیاری از ایرانیان ارادت خاصی به فال حافظ دارند. از فال حافظ برای پیش بینی سرنوشت استفاده می کنند. خیلی ها به فال حافظ اعتقاد دارند. در ادامه فال حافظ فردا شنبه دهم دی 1402 را در زیر می خوانید.

فروردین

سال‌ها پیروی مذهب رندان کردم
تا به فتوی خرد حرص به زندان کردم
من به سرمنزل عنقا نه به خود بردم راه
قطع این مرحله با مرغ سلیمان کردم

تعبیر:

زحمت کشیده اید و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اید، اما ناامید نباشید که بالاخره به آرزوی قلبی خود می رسید و روزهای خوشی فرا می رسد. برای موفقیت در ماموریت های مهم با دوستان مورد اعتماد مشورت کنید و دوستان و دشمنان را تشخیص دهید. از عقل و خرد خود استفاده کنید و همیشه به یاد خدا باشید.

 

اردیبهشت

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم
تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم
دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود
مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم

تعبیر:
درد و رنج زیادی را تاکنون متحمل شده اید، در برابر مشکلات آینده صبور باشید، از ناامیدی و ناامیدی برحذر باشید. به تلاش خود ادامه دهید، صبور باشید و از فریبکاری و ریاکاری افراد بدخواه نترسید. برای رسیدن به هدف قلبی خود، باید کنترل زندگی خود را به دست بگیرید و از بی دقتی برای ساختن سرنوشت خود اجتناب کنید. آنچه بکارید درو خواهید کرد.

خرداد

خدا را کم نشین با خرقه پوشان
رخ از رندان بی‌سامان مپوشان
تو نازک طبعی و طاقت نیاری
گرانی‌های مشتی دلق پوشان

تعبیر:
شما فردی پاک دل، صادق و واقعی هستید و پاکی نیت شما ممکن است باعث سوء استفاده برخی افراد بدخواه و حسود از شما شود. مراقب توطئه های آنها باشید.
اراده و اراده فولاد برای غلبه بر موانع و مشکلات لازم است، شما استعدادها و توانایی های زیادی دارید که قبل از شروع هر کسب و کاری باید آنها را بشناسید و خود را محک بزنید.

تیر

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است
سلطان جهانم به چنین روز غلام است
گو شمع میارید در این جمع که امشب
در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است

تعبیر:
اقبال بسیار خوبی دارید، یک شانس خاص و عام. او همیشه با شماست و حتی یک لحظه شما را ترک نمی کند. او قلب شکسته شما را ترمیم می کند. محبت خود را از او دریغ نکنید. در ماه های بهار خبرهای خوبی به شما می دهند که شما را خوشحال می کند.

مرداد

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد
گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد
گفتم به باد میدهدم باده نام و ننگ
گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

تعبیر:
شما شغلی را شروع کردید که فواید و مضرات آن مشخص نیست، اما ادامه دهید و سعی کنید کار مفیدی انجام دهید.

شهریور

خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم
به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم
اگر چه در طلبت همعنان باد شمالم
به گرد سرو خرامان قامتت نرسیدم

تعبیر:
شما مدتهاست که برای رسیدن به مقصودتان تلاش زیادی کرده اید و با تلاش فراوان تمام مشکلات را از بین برده اید و تمام هدف شما رسیدن به آن هدف است. مطمئن باشید که سالک به یابنده می رسد و تلاش شما بی نتیجه نخواهد بود. پس هرگز امید خود را برای فردایی بهتر از دست ندهید.

مهر

زین خوش رقم که بر گل رخسار می‌کشی
خط بر صحیفه گل و گلزار می‌کشی
اشک حرم نشین نهانخانه مرا
زان سوی هفت پرده به بازار می‌کشی

تعبیر:
خداوند متعال به اندازه نیاز به شما نعمت داده است. نیت خود را با دقت در نظر بگیرید و برای انجام آن عجله نکنید. زیرا تحقق این نیت مستلزم تمهیدات بیشتری است که در حال حاضر کم است. از دوستان و اعضای خانواده مورد اعتماد و دلسوز کمک و نصیحت بخواهید تا انشاالله در آینده نزدیک آرزوی قلبی خود را برآورده کنید.

آبان

بازآی ساقیا که هواخواه خدمتم
مشتاق بندگی و دعاگوی دولتم
هر چند غرق بحر گناهم ز صد جهت
تا آشنای عشق شدم ز اهل رحمتم

تعبیر:
روزها صبر کردی، این موضوع اذیتت کرد. برای رسیدن به هدف باید به خدا توکل کرد و از او کمک خواست. هر چند راه رسیدن به هدف دور و پر پیچ و خم باشد. اما ناامید نشو، همه چیز را به خدا بسپار. اگر به نحوی نتیجه نمی گیرید، راه های دیگری را برای رسیدن به آنچه می خواهید امتحان کنید.

آذر

چو گل هر دم به بویت جامه در تن
کنم چاک از گریبان تا به دامن
دلم را مشکن و در پا مینداز
که دارد در سر زلف تو مسکن

تعبیر:
به انرژی و توانایی های خود اعتماد کنید و با تکیه بر نیروی درونی خود خواسته های قلبی خود را برآورده کنید. حتی اگر برای رسیدن به هدف راه پر پیچ و خم در پیش دارید، امیدتان را از دست ندهید. آینده نگری و درایت کلید رسیدن به هدف و موفقیت در این راه است. با برنامه ریزی، اعتماد به نفس و تلاش به جلو حرکت کنید. پیروزی با شما خواهد بود.

دی

به وقت گل شدم از توبهٔ شراب خجل
که کس مباد ز کردار ناصواب خجل
صلاح ما همه دام ره است و من زین بحث
نیم ز شاهد و ساقی به هیچ باب خجل

تعبیر:
مدتی است که دچار تردید و ترس شده اید، بهتر است دست از شک و تردید خود بردارید و عزت نفس و باور خود را نسبت به خود افزایش دهید. از گرفتن تصمیمات عجولانه و فوری که برای شما عاقبت به خیر نمی شود، خودداری کنید. برای موفقیت باید با مشورت با افراد آگاه و با تجربه تصمیمات درستی بگیرید.

بهمن

قسم به حشمت و جاه و جلال شاه شجاع
که نیست با کسم از بهر مال و جاه نزاع
خدای را به می‌ام شست و شوی خرقه کنید
که من نمی‌شنوم بوی خوش از این اوضاع

تعبیر:
شما فردی راضی و سنجیده هستید. شما هرگز در مورد چیزهای کوچک یا بزرگ دنیا بحث نمی کنید، اما باید در زندگی فعلی خود تغییراتی ایجاد کنید زیرا نتیجه ای را که می خواهید از وضعیت فعلی نمی گیرید. در مورد رفاه دوستان و بستگان خود بپرسید و به آنها محبت کنید. دردها و شادی ها در زندگی زیاد است و هیچ گنجی بدون رنج به دست نمی آید.

اسفند

دوش رفتم به در میکده خواب آلوده
خرقه تردامن و سجاده شراب آلوده
آشنایان ره عشق در این بحر عمیق
غرقه گشتند و نگشتند به آب آلوده

تعبیر:
اگر قصد انجام کاری را داری، با گام های استوار و تلاش فراوان بیرون برو و همیشه به یاد خدا باش. صادق و صادق باشید. مراقب تصمیمات خود باشید. از سختی ها نترسید و برای رسیدن به هدف با تلاش و پشتکار پیش بروید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا