رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: بر اساس سند تحول آموزش و پرورش، حضور بیش از 35 دانش آموز در یک کلاس ممنوع است و امیدواریم تا پایان سال این مهم محقق شود. سال برنامه هفتم با توسعه و ساخت مدارس.

به گزارش پی ام آپ به نقل از تسنیم، حمیدرضا خان محمدی از دکتر دکتر عیادت کرد. وی در مراسم افتتاحیه مدرسه بزرگ برقعی قم با بیان اینکه این مدرسه یکی از مدارس غیردولتی در کشور است که به دانش آموزان ارائه می شود، اظهار کرد: وی امروز به صورت تقریبی گفت: اتفاقاتی که در معماری مدارس می افتد در سند تحول و نقشه راه مورد نیاز و تاکید است، در ساخت این مدرسه به این امر اهمیت داده شد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: در برنامه هفتم باید 200 مجتمع بزرگ شامل نزدیک به 1000 دانش آموز از تمامی مقاطع تحصیلی با در نظر گرفتن تمامی حوزه های آموزشی ساخته شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی گفت: با محبت خیرین و تلاش مسئولین در سال جاری 8 هزار کلاس درس در سراسر کشور به آموزش و پرورش واگذار شد. اکتبر.

وی در ادامه سخنان خود گفت: 7. در برنامه و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید شده است که آموزش تک پایه ای در حوزه های مختلف به آموزش چند پایه تبدیل شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش کشور با اشاره به اینکه کودکان مدارس دولتی در این گونه طرح ها حق آموزش دارند، گفت: فضا و تجهیزات مهم ترین عناصری است که موجب تقویت آموزش دانش آموزان می شود. مقامات استانی، این دکتر. در مدرسه برقع محقق محقق شد و مدرسه با هزار دانش آموز در 2 شیفت شروع به فعالیت کرد.

خان محمدی با تاکید بر اینکه دانش آموزان برای توسعه کشور تلاش می کنند، گفت: در هر استانی که دروس مدارس از بالاترین کیفیت و سطح برخوردار باشد، آن استان در حوزه های اقتصادی، سیاسی، تجاری و فنی رشد خواهد کرد.

وی گفت: بر اساس سند اصلاح آموزش و پرورش حضور بیش از 35 دانش آموز در کلاس درس ممنوع است که امیدواریم با منطقه بندی و ساخت مدارس تا پایان برنامه هفتم این مهم محقق شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به تمرکز بالای دانش آموزان در قم افزود: موضوع مهاجرت باید توسط مدیریت و ورود و خروج کنترل شود. سستی کنونی نظم و انضباط را در ساختارهای دولتی به ویژه در بهداشت و آموزش مختل کرده است که باید تحت کنترل باشد و زیرساخت ها فراهم شود.

خان محمدی ابراز امیدواری کرد با احداث حوزه آموزش و پرورش روزی برسد که مشکل حوزه آموزش و پرورش در شهر قم وجود نداشته باشد.

به گزارش تسنیم، دکتر مدرسه بزرگ برقایی دکتر. با تلاش خوب سید محمد برقایی و حمایت تیم وی در سه طبقه و زیربنای 3190 متر مربع در زمینی به مساحت 4460 متر مربع ساخته و تجهیز شد. اداره کل نوسازی مدارس استان شرکت کرد.

دکتر مدرسه خیریه سید محمد برقایی دارای 14 کلاس درس، چهار کارگاه و آزمایشگاه، 15 دفتر و اتاق جانبی و همچنین نمازخانه به مساحت 250 متر مربع می باشد.

این مدرسه بزرگ از ویژگی‌های معماری ایرانی اسلامی بهره می‌برد و مجهز به سیستم تولید برق با انرژی خورشیدی پاک، سیستم جمع‌آوری آب خاکستری و آبگرمکن خورشیدی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما