سبک زندگی

با این استایل‌ها اطرافیانتان را در نوروز غافلگیر کنید





۱۴۰۱۸۴۸


۱۲ اسفند ۱۴۰۲ – ۱۱:۳۴


چی بپوشم – نیلوفر شهدوست: شلوار یکی یکی از مهمترین عناصر پوششی هر سبکی است. استفاده از آن در انواع رسمی، نیمه رسمی و اسپرت باعث شده است در بدو ورود هر سال چشم همگان به ترندهای روز خیره شود. کم کم به بهار نزدیک می شویم و مثل هر سال روندهای جدیدی معرفی می شود. برای چیدمان یک استایل شیک برای تعطیلات و ورود به سال جدید، شلوارهای مد روز را برایتان گفته ایم. با ما بمان.

شلوار گشاد

اگر از طرفداران شلوارهای گشاد هستید، خوشحال باشید که در سال جدید همچنان مد خواهند بود. انواع شلوارهای گشاد پارچه ای، جین، کتان و… جزو ترندهای شلوار امسال هستند. اگر خیلی چاق هستید و اضافه وزن دارید، شاید بهتر باشد کمتر سراغ این مدل شلوار بروید. اما اگر خیلی لاغر هستید، شلوار گشاد به شما می آید. کسانی که وزن متعادلی دارند نیز با این شلوار خوش تیپ به نظر می رسند. مدل های کیف و سطوح مختلف آن وجود دارد و باید ببینید کدام یک با تیپ اندام و استایل شخصیتی شما هماهنگی بیشتری دارد. راحتی این شلوار و حس آزادی و اسپرت بودن آن از جمله ویژگی هایی است که باعث می شود در تمام دوران ها طرفداران سرسخت و شیفته ای داشته باشند.


کمر بلند

در عید نوروز با این استایل ها اطرافیان خود را غافلگیر کنید

یکی یکی دیگر از ترندهای بهار امسال شلوارهایی با کمر بلند است. چنین شلوارهایی به شما کمک می کنند قد بلندتر به نظر برسید. اگر پاهای بلند و کشیده ندارید، با چنین شلوارهایی می توانید یک خطای دید در استایل ایجاد کنید و پاهایتان را کشیده تر نشان دهید. شلوارهای پارچه ای با این مدل خروجی بهتری نسبت به کتانی و جین دارند. در کل اگر پارچه این گونه شلوارها گشاد و نرم باشد روی اندام بهتر و زیباتر دیده می شود. این شلوار با چند پیله تناسب بهتری روی بدن خواهد داشت. در واقع! یکی یکی از ترندهای جانبی شلوار در نوروز امسال مدل های پیله ای است. اگر شلوار پیله‌ای قدیمی دارید، ممکن است ایده خوبی باشد که کمد خود را فرو ببرید و امسال دوباره آن را بیرون بیاورید. اگر قد بلندی ندارید و می خواهید در موقعیت های رسمی بدرخشید، خوب است چنین شلوارهای کمری را به سبک تک رنگ امتحان کنید. در واقع استایلی را برای خود فراهم کنید که در آن همه قسمت ها از یک رنگ انتخاب شوند. مثلا یک بلوز یا بلوز مشکی کوتاه را با شلوار کمر بلند ست کنید که مشکی هم هستند. یک کفش پاشنه دار بپوشید و با ظاهری جدید از قد خود لذت ببرید. همیشه به یاد داشته باشید که بسیاری از عیوب بدن را می توان با ایده های استایل مناسب برطرف کرد.


بار

در عید نوروز با این استایل ها اطرافیان خود را غافلگیر کنید

شلوار باربری با جیب های زیاد در سال گذشته بسیار محبوب شده است. اکنون آنها دوباره در روندهای جدید حضور دارند و در رنگ ها و متریال های مختلف عرضه می شوند. برای استفاده از این شلوار بهتر است اگر اضافه وزن ندارید و پاهایتان کشیده است. با این حال، فراموش نکنید که اگر بدن شما این ویژگی های ایده آل را ندارد، مشکلی نیست. در واقع، برخی از روندها بیشتر احساس و تصویری را ایجاد می کنند که بالاتر از استانداردهای خیاطی و پوشش است. شلوار باربری حس خوشایندی را به ارمغان می آورد و استایلی نوجوانانه را به شما ارائه می کند. اگر به این نوع چیزها علاقه دارید، در پوشیدن شلوار باری تردید نکنید. پوشیدن این مدل شلوار برای استایل خیابانی ایده جالبی است. ست کردن شلوارهای چند جیب با سویشرت، هودی و تی شرت های سایز بزرگ ایده خوبی خواهد بود. از طرفی می توانید چنین شلوارهایی را با تاپ های کوتاه و تی شرت های کوتاه بپوشید. این همه به نوع بدن و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. اگر از طرفداران کارگو هستید و سال گذشته فرصت خرید آن را نداشتید، امسال با خرید یک کارگو زیبا و جذاب خود را خوشحال کنید.


دمپایی بلند

در عید نوروز با این استایل ها اطرافیان خود را غافلگیر کنید

از ترندهای جدیدی که امسال به کار گرفته شده اند و قبلا چندان مورد توجه نبوده اند، باید به شلوارهایی با ساق بلند اشاره کرد. این شلوار با انواع کفش ست شده و به عنوان مثال در تصویر بالا با طرحی غیرعادی داخل چکمه قرار گرفته است. با این حال، ممکن است بهتر باشد از کتانی های حجیم و بزرگ برای هماهنگی با آنها کمک بگیرید. شلوارهای پاشنه بلند و پاشنه بلند نیز گزینه های خوبی برای ایجاد استایلی سرزنده در موقعیت های رسمی هستند. این روند یادآور سبک نوجوانان است. اگر بخواهیم به ویژگی های نوجوانان اشاره کنیم باید علاقه به رهایی را ذکر کنیم. خاص و متفاوت بودن و نخواستن چیزهای عجیب و غریب و غیرعادی در اولویت های این گروه سنی در هر جامعه ای قرار می گیرد. نسل Z یا دهه 80 و نسل آلفای ما یا دهه 90 نیز در دسته نوجوانان قرار می گیرند و بررسی تیپ و استایل آنها می تواند همین ویژگی ها را نشان دهد.


شلوار جین راسته معمولی

در عید نوروز با این استایل ها اطرافیان خود را غافلگیر کنید

خیلی وقت است که شلوار جین راسته به حاشیه رفته و دیگر کسی از آن استقبال نمی کند. دلیل آن عدم حضور آنها در دنیای مد و در لیست ترندهای رایج بود. حالا شرایط تغییر کرده و دوباره این شلوارهای مناسب اندام عمومی به بازارها بازگشته است. اگر مدت هاست منتظر حضور مجدد شلوار جین راسته در بازار و فروشگاه ها بوده اید، باید خوشحال باشید. شلوار جین راسته خاصیت ست شدن با انواع لباس ها را دارد و در عین حال شیک و راحت به نظر می رسد. شلوار جین راسته برای استفاده روزانه توصیه می شود. می توان آن ها را در استایل های کژوال نیمه رسمی و هوشمند ست کرد.

در پایان

اگر قصد خرید لباس برای عید نوروز را دارید و می خواهید بدانید که چگونه در عید امسال شیک تر از همیشه به نظر برسید، حتما ترندهای معرفی شده در این مقاله را مرور کنید. خوشبختانه برخی از محبوب ترین مدل های شلوار در دوره های مختلف به صحنه مد بازگشته اند و احتمالاً شلوار مورد علاقه شما نیز جزو آن هاست. با نگاه به افراد حرفه ای و گوش دادن به توصیه های کارشناسان، سعی کنید با انتخاب شلوار مناسب، خوش تیپ تر و جذاب تر از همیشه شوید. به یاد داشته باشید که شلوار بخش بسیار مهمی از ظاهر هر فردی است و اگر به درستی انتخاب شود، تاثیر مثبت زیادی بر استایل کلی خواهد داشت. در میان شلوارهایی که در لیست ترندهای بهار امسال قرار دارند، کدام یک را بیشتر دوست دارید؟ دوست دارید چه شلوار دیگری را در ترندها ببینید؟


برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان بهترین اپلیکیشن را نصب کنید.

منبع:برترینه

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا