بازنشستگان تامین اجتماعی مطالعه کنند ساده ترین راه برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان در https://es.tamin.ir است.

یکی یکی از مهمترین خدمات صندوق بیمه اجتماعی پرداخت مستمری به حدود پنج میلیون مستمری بگیر مشمول این بیمه است. همانطور که گفتم تاییدیه رسید حقوق بازنشستگان این امر از طریق سامانه تامین اجتماعی و بدون نیاز به مراجعه حضوری با استفاده از کد ملی امکان پذیر است. بازنشستگان می توانند با استفاده از راهنمای تصویری زیر، فیش حقوقی بیمه تامین اجتماعی خود را مشاهده و دریافت کنند.

نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

مستمری بگیران برای ورود به سامانه ابتدا باید عبارت «سامانه تأمین اجتماعی» یا «tamin.ir» را در مرورگر اینترنتی خود جستجو کرده و به همین صفحه مراجعه کنند.

پس از ورود به سامانه، یکی از خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir در میز خدمت در پایین صفحه، “حقوق بازنشستگان” را انتخاب کنید.

در این مرحله لازم است نام کاربری و رمز عبور انتخابی هنگام ثبت نام در سامانه را وارد کنید تا به صفحه دریافت حقوق بازنشستگان بروید.

تمامی بازنشستگان می توانند پس از وارد نمودن شماره و رمز تامین اجتماعی به راحتی فیش حقوقی خود را از سازمان تامین اجتماعی دریافت کنند.

فیش حقوقی مستمری بگیران تامین اجتماعی پس از جذب صادر شد

بازنشستگان و بازنشستگان تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به سامانه فیش حقوقی خود را دریافت کنند. تا زمان ابلاغ آیین نامه تناسب حقوق مستمری بگیران باید به هر مستمری بگیر ماهانه مبلغ ده میلیون ریال پرداخت شود. بازنشستگان ابراز امیدواری می کنند که این مبلغ مستقل از حقوق و مستمری باشد تیر ماهانه پرداخت شود.

فیش حقوقی مستمری بگیران مهرماه با تغییراتی بارگذاری شد

بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی می توانند با ورود به اپلیکیشن تامین من و یا سامانه حضور و غیاب این سازمان به نشانی و وارد کردن فیش حقوقی و حقوق بازنشستگان، فیش حقوقی خود را در ماه های مختلف مشاهده و چاپ کنند. مشاهده» عناوین «فیش حقوق بازنشستگان».

پزشکیان وی گفت: مستمری بگیران باید خدمات درمانی رایگان دریافت کنند و حقوق آنها بر اساس تورم افزایش یابد.

مسعود پزشکیان وی در خصوص وضعیت معیشتی بازنشستگان گفت: مستمری بگیران از خدمات درمانی رایگان برخوردار شوند. باید حقوق بازنشستگان را بر اساس تورم افزایش دهیم و خدماتی را به آنها ارائه دهیم تا بقیه عمر خود را به خوبی و آرامش بگذرانند. بازنشستگان نباید پول خود را هدر دهند. کارخانه ها و مشاغل و ساختمان های متعلق به بازنشستگان باید به گونه ای مدیریت شوند که به بهره وری برسند نه زیان.

رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه درباره علت واریز مبلغ متناسب به حقوق بازنشستگان گفت: مبلغ متناسب با حقوق بازنشستگان بر اساس تکلیف قانون ششم در سال ۱۳۹۸ یک بار انجام شد. برنامه ریزی کنید. تناسب بر اساس انصراف قانون برنامه هفتم که هفته گذشته ابلاغ شد، برای دومین بار انجام می شود. ابزارهای مالی برای اطمینان از تناسب نیز در بند دوم قانون بودجه پیش بینی شده است که در بند هفتم قانون بودجه پیش بینی شده است. خرداد اعلام شد.

خبر واریز سه میلیون تومان به حساب شش میلیون و هشتصد هزار مستمری بگیران با واکنش سیاسی برخی افراد و جریان ها مواجه شد. داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه پاسخ داد: تناسب حقوق بازنشستگان بر اساس تخصیص قانون برنامه ششم یک بار در سال ۱۳۹۸ بررسی شد. تناسب بر اساس انصراف قانون برنامه هفتم که هفته گذشته ابلاغ شد برای دومین بار انجام می شود. تمکن مالی تناسب نیز در بند دوم قانون بودجه که در بند هفتم است پیش بینی شده است خرداد اطلاع رسانی شد./مانیبان

تعدیل حقوق بازنشستگان

فیش حقوقی مستمری بگیران و مستمری بگیران تامین اجتماعی مهرماه در سامانه مربوطه بارگذاری شده است. مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی می توانند فیش حقوقی خود را از طریق سامانه دریافت کنند.

بر اساس مصوبه دولت تا زمان ابلاغ آیین نامه تعدیل حقوق بازنشستگان باید ماهانه 10 میلیون ریال به هر مستمری بگیر پرداخت شود. بازنشستگان ابراز امیدواری می کنند که این مبلغ مستقل از حقوق و مستمری باشد تیر ماهانه پرداخت شود.

به گزارش اندیشه ماشین، سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: مستمری بگیران این سازمان می توانند از 21 سالگی شروع کنند. مهر برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه برای ثبت نام جدید اقدام کنید.

برای دریافت وام چه مدارکی لازم است؟

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از دستور کار سازمان تامین اجتماعی است و هر ساله تعدادی از مستمری بگیران این سازمان بر اساس وام مورد نظر از این تسهیلات استفاده می کنند. .

برهمین اساس امسال میزان وام در نظر گرفته شده برای مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است به طوری که میزان وام از 20 میلیون تومان در سال 1402 به 30 میلیون تومان در سال جاری رسیده است.

ضمناً اقساط این وام در بازه زمانی دو ساله با کارمزد 4 درصد لحاظ می شود.

به گفته علی دهقانکیا؛ رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران گفت: 500 هزار مستمری بگیر تامین اجتماعی در سراسر کشور امسال از تسهیلات 30 میلیون تومانی بهره مند می شوند.

دهقانکیا همچنین درباره مراحل ثبت نام وام مستمری بگیران تامین اجتماعی توضیح داد: مستمری بگیران می توانند به صورت غیرحضوری از طریق سایت کانون بازنشستگان ثبت نام کنند.

برهمین اساس سومین مرحله ثبت نام وام ضروری مستمری بگیران و مستمری بگیران نزد سازمان تامین اجتماعی از 30 مهرماه سال جاری آغاز می شود و مستمری بگیران واجد شرایط می توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند. این وام، آن یکی یکی از مهم ترین برنامه های حمایتی دولت برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان و بازنشستگان است.

شرایط ثبت نام وام 30 میلیون تومانی مستمری بگیران تامین اجتماعیY

شرایط ثبت نام وام 30 میلیون تومانی مستمری بگیران تامین اجتماعی به شرح زیر است:

با 20 سال سابقه بیمه و بیشتر

50 تا 78 سال

بدون تعلیق حساب

داشتن تلفن همراه به نام متقاضی

فاقد سابقه چک برگشتی

عدم وجود بدهی معوق به سیستم بانکی کشور (بابت ضمانت وام متقاضی یا سایرین)

در سه سال گذشته از امکانات مشابهی استفاده نشده است

باید 100000 تومان موجودی کافی در حساب بانکی موجود باشد

همچنین ثبت نام مرحله دوم وام 30 میلیون تومانی مستمری بگیران پس از واریز مرحله اول در مردادماه انجام می شود.

زمان واریز وام به حساب مستمری بگیر

بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، این وام ها پس از طی مراحل تایید و تایید به تدریج به حساب مستمری بگیران و مستمری بگیران واریز می شود.

وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی با توجه به افزایش هزینه های زندگی و فشارهای اقتصادی می تواند کمک مالی مهمی برای این قشر باشد.

ثبت نام مرحله سوم این وام این امکان را برای مستمری بگیران و مستمری بگیرانی که قبلاً از این فرصت برخوردار نبوده اند را فراهم می کند تا بخشی از نیازهای مالی خود را با اخذ وام تامین کنند.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان تامین اجتماعی، تعداد گیرندگان وام قرض الحسنه مستمری بگیران این سازمان در سال جاری به 80 هزار نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما