بر اساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان تهران از پنجشنبه تا جمعه بیشترین بارندگی در این استان به ویژه در نیمه شمالی پیش بینی می شود و در برخی نقاط بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

به گزارش ایرنا، بر اساس تحلیل الگوهای سینوپتیک و بررسی نقشه های پیش یابی اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان این استان تا ساعاتی دیگر نیمه ابری تا نیمه ابری با افزایش ابر و افزایش ابری و تا ساعاتی دیگر پیش بینی می شود. افزایش باد در پنج روز آینده

همچنین از امروز چهارشنبه تا جمعه پس از اخطار نارنجی رنگ، با گذر موج و گسترش توده هوای سرد و فعالیت متناوب سامانه بارشی، کاهش محسوس دما، افزایش دما رخ داد. ابر، گاهی باران و رگبار در ارتفاعات و در رگبار و رعد و برق، بارش برف شدید و گاهی بسیار شدید و گاهی رگبار برف در قله ها پیش بینی می شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین پیش بینی کرد از امروز چهارشنبه تا جمعه در برخی نقاط به ویژه در جنوب و غرب استان وزش باد شدید و پراکندگی گرد و خاک با احتمال انتقال گرد و غبار از استان های همجوار و وخامت هوا پیش بینی می شود. کیفیت .

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران دمای هوای تهران از چهارشنبه دوم تا یکشنبه ششم افزایش یافت. آبان ماه امسال تغییر چندانی ندارد و حداکثر دما بین 16 تا 17 و کمینه دما بین 9 تا 11 متغیر است.

در شهر تهران نیمه ابری تا نیمه ابری، تا ساعاتی دیگر بارش خفیف باران و وزش باد شدید، از چهارشنبه احتمال رعد و برق و رعد و برق وجود دارد. روز یکشنبه در تهران نهایتاً نیمه ابری تا نیمه ابری خواهد بود. و گاهی بادهای شدید پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 22 درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه 24 ساعت گذشته و توچال با منفی هفت درجه سردترین ایستگاه این استان بوده است. البته ایستگاه فیروزکوه این استان نیز با دمای منفی 3 درجه یکی از سردترین نقاط تهران بود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما