بعدی- بوتاکس روشی پرهزینه برای از بین بردن چین و چروک های پوست است، اما امروزه با توسعه محصولات پوستی، دیگر نیازی به این روش گران قیمت نیست.

به گزارش فرارو به نقل از اپرا دیلی، بسیاری از افراد تمایلی به بوتاکس ندارند، اما می خواهند پوستی جوان و بدون چین و چروک داشته باشند. بوتاکس بسیار گران است و استفاده طولانی مدت از بوتاکس می تواند ترکیب عضلانی صورت را تغییر دهد. امروزه درمان های مختلفی وجود دارد که نیاز به بوتاکس را کاهش می دهد.

برای جوانسازی پوست به دنبال محصولات حاوی اکتوئین باشید

اکتوئین یک مشتق آمینو اسید قابل مقایسه با نیاسینامید برای عملکرد عالی آن در تقویت و التیام لایه بیرونی پوست است. اکتوئین به بازسازی لایه بیرونی پوست کمک می کند و پوست را جوان تر نشان می دهد. این ماده نه تنها برای پوست آسیب دیده مفید است، بلکه یک آنتی اکسیدان قوی است که از آسیب پوست ناشی از اشعه ماوراء بنفش جلوگیری می کند. کمک می کند. اکتوئین یک لایه محافظ در اطراف سلول های پوست ایجاد می کند و برخی از اشعه های UV را قبل از برخورد به سلول ها مسدود می کند. این ماده در سرم ها و مرطوب کننده ها یافت می شود، به خوبی با اسید هیالورونیک جفت می شود و اثر هم افزایی با ویتامین C و رتینول دارد. بهتر است از اکتوئین با اسیدهای قوی استفاده نکنید زیرا اسید ساختار اکتوئین را از بین می برد.

لیپوآمینو اسید یا نارینژنین را برای افزایش خاصیت ارتجاعی پوست امتحان کنید

التهاب مزمن در تسریع روند پیری در بدن، هم قلبی عروقی و هم پوست نقش دارد. التهاب سلول های پوست را تغییر داده و از بین می برد. التهاب مزمن همراه با استرس اکسیداتیو انباشته، تغییرات پیام رسانی سلولی و پیری سلولی [تخریب]مربوط به. این برای شما چه معنایی دارد؟ التهاب مزمن به قسمت هایی از پوست که مسئول حفظ خاصیت ارتجاعی درخشان آن هستند آسیب می رساند. لیپوآمینو اسید تأثیر مستقیمی بر کاهش تعداد نشانگرهای کلیدی التهاب دارد. یکی یکی دیگر از مواد جدید موجود در بازار نارینگنین است. یک پلی فنول طبیعی که در مرکباتی مانند گریپ فروت یافت می شود. اخیراً شرکت های مختلفی از نارینژنین در سرم های مراقبت از پوست استفاده می کنند. هنگامی که پوست تحت فشار قرار می گیرد و نشانگرهای التهابی افزایش می یابد، نارینژنین پوست را به حالت تقریبا خنثی باز می گرداند.

سلول های بنیادی یا اگزوزوم ها را برای پوست صاف انتخاب کنید

سلول های بنیادی وظیفه ترمیم زخم ها و ترمیم بافت های بدن را بر عهده دارند. اگزوزوم ها مولکول های کوچکی هستند که حاوی پروتئین و دی داخل دی آنها به سلول های پوست کمک می کنند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. استفاده از این سلول ها و پروتئین ها به سلول های پیر پوست کمک می کند تا ظاهر جوان خود را بازیابند. دانشمندان به تازگی راه هایی را برای ترکیب سلول های بنیادی و اگزوزوم ها برای تولید محصولات مراقبت از پوست کشف کرده اند. در گذشته از سلول های بنیادی برای تولید محصولات مراقبت از پوست استفاده می شد، اما سلول های بنیادی موجود در این محصولات گیاهی بودند و به عنوان آنتی اکسیدان و ضد التهاب عمل می کردند. سلول های بنیادی در محصولات جدید از انسان گرفته شده و مانند سلول های بنیادی در بدن عمل می کنند.

آنجلا کاگلیا، متخصص پوست مشهور، با یکی از آزمایشگاه‌های پیشرو سلول‌های بنیادی در ایالات متحده همکاری کرده است تا فرمول مبتنی بر سلول‌های بنیادی خود را بسازد. این روش جدید با گرفتن بافت پوست از یک فرد بالغ سالم شروع می شود. میلیون‌ها سلول بنیادی با کشت و تکثیر تولید می‌شوند که می‌توان از آنها در محصولات مراقبت از پوست استفاده کرد. اگزوزوم ها نیز با استفاده از روشی مشابه از پلاکت های خون انسان در آزمایشگاه دیگری رشد و تولید می شوند.

نوروپپتیدها را برای از بین بردن چین و چروک ها امتحان کنید

نوروپپتیدها زنجیره‌ای از اسیدهای آمینه هستند که به عنوان پیام‌رسان شیمیایی عمل می‌کنند و سیگنال‌هایی را برای کاهش سطح استرس به عضلات صورت می‌فرستند. نوروپپتیدهای موضعی ممکن است به انقباض عضلانی در عضلات کوچک کمک کنند. محصولات نوروپپتیدی موضعی ممکن است برای افرادی که نمی خواهند از روش های جوانسازی پوست تزریقی استفاده کنند، تا حدی موثر باشد. این محصولات حاوی نوروپپتیدهای بیوسنتزی مشابه پروتئین موجود در زهر مار هستند و به طور خاص برای کاهش موقت چین و چروک ها با تأثیر بر کانال های کلسیم در عضلات فرموله شده اند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :