اخبار خودرو

اولین محموله هوندا سیتی به گمرک رسید

اولین محموله هوندا سیتی به گمرک رسید

تصاویر ارسالی حکایت از ورود اولین محموله هوندا سیتی به گمرکات کشور دارد و به زودی فروش این خودرو آغاز می شود.

چندی پیش اعلام شد که خودروی سدان هوندا سیتی توسط شرکت آذرواردسال وارد می شود و به زودی این خودرو در سامانه خودروهای وارداتی قرار می گیرد. قبل از عید اعلام شد که این شرکت مدل های ZR-V و CR-V را در سامانه جانبازان عرضه خواهد کرد. اکنون اولین محموله هوندا سیتی برای فروش در سامانه خودروهای وارداتی وارد گمرک شده است و این یعنی به زودی شاهد حضور این خودروی وارداتی در خیابان ها خواهیم بود. هوندا سیتی یک خودروی سدان است ساب کامپکت اقتصاد از شرکت ژاپنی هوندا، که به طور خاص برای بازارهای در حال توسعه طراحی شده است. سدانی با آمار فروش بالا که محصولی استراتژیک برای هوندا در نسل های مختلف بوده است.

اولین محموله هوندا سیتی وارد گمرک شد
اولین محموله هوندا سیتی به گمرک رسید

مشخصات اولین سدان وارداتی هوندا

هوندا سیتی مجهز به موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با تزریق مستقیم سوخت است GDI و دارای ظرفیت تولید 121 می باشد اسب بخار قدرت و 145 نیوتن متر گشتاور قدرت را از طریق گیربکس ارائه می دهد CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. نکته مهم در مورد این سدان شتاب آن است، سیتی در 10.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد. این عدد بهتر از رقبای هم کلاس است و این مزیت رقابتی هوندا سیتی است.

اولین محموله هوندا سیتی وارد گمرک شد
اولین محموله هوندا سیتی به گمرک رسید

امکانات هوندا سیتی

ما با یک سدان اقتصادی روبرو هستیم، بنابراین دیدن یک طراحی ساده در شهر تعجب آور نیست. اما با وجود این طراحی ساده، امکانات خوبی در این خودرو وجود دارد. در هوندا سیتی سیستم وارداتی دارای امکانات ایمنی و راحتی مانند 6 ایربگ 10 نقطه ای می باشد. سیستم کنترل پایداریسیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیکTPMSکروز کنترل، فرمان برقیپدال شیفتر، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه فشاری، دوربین معکوس، سیستم تهویه خودکار، صفحه نمایش چند رسانه ای 8 اینچی، اتصال Apple CarPlay و Android Auto، سنسور نور، چراغ های ال ای دی، رینگ های آلومینیومی و … می بینیم

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا