با انتشار تصویری کوتاه از آغاز سریال «موسی کلیم الله (ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، اعلام شد که نسخه آزمایشی آن در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر رونمایی می شود. نسخه سری آن در پنج فصل آماده می شود.

به گزارش بازتاب آنلاین، پیمان جبلی مدیر شبکه پنج شنبه 26 مهر از موفقیت این سریال خبر داد و گفت: این سریال دارای پنج فصل است که نسخه آزمایشی آن در قالب فیلم در جشنواره فجر منتشر می شود. برای اهالی فرهنگ و رسانه و مردم این مجموعه با فناوری پیشرفته «تولید مجازی» تولید می شود. به زودی تریلر را می بینیم

نمایی از نسخه آزمایشی سریال موسی کلیم الله (ع)

محمود رضوی تهیه کننده سریال «موسی کلیم الله (ع)» نیز توضیح داد: از آنجایی که این سریال طبق استانداردهای روز دنیا ساخته شده، قطعا بازار خاص خود را خواهد داشت و امسال نسخه آزمایشی مجموعه را ارائه خواهیم کرد. در جشنواره فیلم فجر باید به فکر بازاریابی باشیم. امیدوارم برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اتفاق خاصی بیفتد در جهان

نسخه آزمایشی سریال
نمایی از نسخه آزمایشی سریال موسی کلیم الله (ع)

رضوی درباره مراحل تولید این سریال نیز گفت: در حال حاضر پیش تولید سریال به پایان رسیده است، برای دریافت بازخورد از تولید مجازی باید تریلر این سریال را به مردم نشان دهیم و نظرات آن ها را دریافت کنیم.

در ویدئوی کوتاهی که از فیلم موسی کلیم الله (ع) منتشر شده است، زندگی حضرت موسی از کودکی در امانت به نیل و در آغوش آسیا به نمایش گذاشته می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما