تصاویری از پشت صحنه فصل چهارم سریالزخم کاری در نروژ منتشر شد که نشان می دهد در فصل جدید بالاخره انتقال قرارداد مالک با نروژی ها مشخص می شود. در تصاویر منتشر شده در پشت صحنه، محمدحسین مهدویان، الناز ملک و رعنا آزادی ور را در کنار مهدی پاکدل می بینید و خبری از جواد عزتی نیست..

به گزارش بازتاب آنلاین، فصل سوم سریال «زخم کاری» روز 23 شهریور تمام شد و حالا بعد از حدود چهل روز این گروه مشغول ضبط سکانس های باقی مانده برای فصل چهارم هستند.

یکی یکی از مهمترین موضوعاتی که از قسمت اول سریال مدام در مورد آن صحبت می شد قرارداد نروژی و واریز پول این قرارداد به حساب مالک بود. حال به نظر می رسد در قسمت چهارم با سفر عوامل سریال به اسلو، پایتخت نروژ، سرانجام وضعیت این قرارداد و ماجرا مشخص شود. زخم کاری برو به فاز جدید

سلفی محمدحسین مهدویان در پشت صحنه فصل چهارم زخم کاری با حضور علی مردانه، الناز ملک، رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل.

در تصاویر منتشر شده امروز از پشت صحنه فصل چهارم نامی از جواد عزتی به میان نیامده است و در میان بازیگرانی که می توانید علاوه بر محمدحسین مهدویان، الناز ملک و رعنا آزادی ور را ببینید. مهم این است که مهدی پاکدل نیز در این تصاویر حضور دارد. هنوز نمی دانیم که او به جمع بازیگران سریال پیوسته یا فقط برای همسرش این سفر را انجام داده است.

در خبرها اعلام شده است که فصل جدید این سریال احتمالا پس از پایان سریال «بازنده» روی پلتفرم فیلمو پخش خواهد شد. در این فصل شاهد حضور جواد عزتی خواهیم بود، رعنا آزادی ور، الناز ملک و مهدی سلطانی نیز به جمع بازیگران فصل چهارم پیوست.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما