اخبار روز سینما

موهای دم اسبی آقای بازیگر برایش حاشیه‌ساز شد!/ عکس

در ادامه این مقاله می‌توانید جدیدترین چهره پاشا رستمی را مشاهده کنید.

پاشا رستمی، بازیگر ایرانی، در ماه تیر سال ۱۳۶۳ به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در رشته مهندسی کشاورزی ادامه داد و در دوران دانشگاه با تئاتر آشنا شد و شروع به فعالیت هنری نمود. هم‌زمان با تحصیل، پاشا رستمی در کارگاه‌های آزاد بازیگری نیز مشارکت داشت. پس از اتمام دوره تحصیلی، مدتی در کانادا ساکن شده و به ساخت تیزرهای تبلیغاتی مشغول شد، اما درنهایت به ایران بازگشت. در سن ۲۴ سالگی، پاشا رستمی در سال ۱۳۸۷، به عنوان بازیگر در تست بازیگری سریال “همه بچه‌های من” به کارگردانی مرضیه برومند و مسعود فروتن قبول شد و این سریال، تجربه‌ی نخستین بازیگری و حضورش در تلویزیون را برای او به ارمغان آورد.

موهای دم اسبی آقای بازیگر برایش حاشیه‌ساز شد!/ عکس

بازی پاشا سلطانی در کانادا طنین انداز شد

پس از تجربه‌های موفق در حوزهٔ تئاتر، پاشا رستمی تصمیم به مهاجرت به کانادا گرفت و در استان انتاریو زندگی جدیدی را آغاز کرد. در اینجا، همچنین به فعالیت در زمینهٔ تبلیغات و ساخت تیزرها مشغول بود. با این حال، مدت زمان کوتاهی نگذشت که تصمیم گرفت به ایران بازگردد و در عرصهٔ بازیگری خود را ادامه دهد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا