اخبار روز

افت 50 میلیون تومانی قیمت برخی خودروها/میزها


به گزارش مانیبان به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو سه شنبه بیست و یکم است. فروردین 1403 بالاخره بعد از چند روز افزایش قیمت کاهش یافت. افت قیمت به حدی است که برخی خودروهای موجود در بازار تا 110 میلیون تومان افت قیمت را تجربه کرده اند.

افت قیمت از روز گذشته در اکثر محصولات داخلی و مونتاژی بازار قابل مشاهده است و علاوه بر این برخی خودروهای جدید وارداتی مانند شاین مکس ایران خودرو تا 110 میلیون تومان ارزان تر از روز گذشته معامله می شوند.

از دیروز بالاخره رشد عجیب نرخ ارز متوقف شد و همین کافی بود تا قیمت ها در بازار خودرو بلافاصله کاهش یابد.

شنیده ها حاکی از کاهش قیمت خودروهای داخلی در بازار از صبح امروز است.

کوییک اتومات R جزو ارزان ترین محصولات اتوماتیک بازار محسوب می شد که با رشد عجیب خود در ماه های اخیر به قیمت های عجیبی رسیده است. این خودرو امروز ۱۱ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و به کانال ۵۳۶ میلیون تومان رسیده است.

شاهین جی. یکی این یکی از محصولات شرکت سایپا است که مدل 1403 آن به تازگی وارد بازار شده و از ابتدای امروز تغییری نکرده و به قیمت 795 میلیون تومان به فروش می رسد.

سمند سورن پلاس بنزین یکی یکی از سدان های پرطرفدار ایران خودرو است که از ابتدای امروز با کاهش 12 میلیون تومانی به 775 میلیون تومان رسیده است.

پژو 207i اتوماتیک پانوراما با موتور TU5P امروز رکورد افت قیمت در بازار ملی را نشان می دهد که نسبت به روز گذشته 26 میلیون تومان ارزان شده و به قیمت 1000 میلیون و 114 میلیون تومان خرید و فروش می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا