به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سه سریال «پایتخت 7»، «ماه عسل» و «بوقچی» برای پخش از شبکه های تلویزیونی آماده می شود که همگی فضای طنز دارند. با تاکید جدی بر نیاز مبرم مخاطبان به تولید و پخش سریال هایی با فضایی شاد و طنز، تلویزیون که مدتی است در این راستا سرمایه گذاری کرده، تولیدات جدیدی را پخش خواهد کرد.

با همه این اوصاف، شبکه خانگی همچنان گرفتار فضای تلخ و خشن سریال های پخش شده از سکوها است و مدتی است که کمدی موفق و پرمخاطبی در تاریخ خود نداشته است.

اما سه سریال طنزی که برای پخش آماده می شود به شرح زیر است:

«پایتخت ۷» بالاخره پس از مدت ها انتظار برای تماشاگران وارد سینما شد و این روزها خبر چندانی از ساخت آن منتشر نشده است. سازندگان در مقابل رسانه ها سکوت کرده اند و آخرین چیزی که رسانه ای شد، تصاویری بود که در قالب ویدئو در کنار سایر تولیدات جدید تلویزیون در حوزه سریال سازی خبرگزاری صداوسیما منتشر کردند.

با پخش این ویدئو، حضور محسن تنابنده، ریما رامینفر و نسرین نصرتی در فصل جدید به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری قطعی شده است.

گفته می شود «پایتخت 7» برای نوروز و رمضان 1404 آماده می شود.

اما سریال طنز دیگری که برای پخش تلویزیونی آماده می شود «ماه عسل» به کارگردانی منوچهر هادی نام دارد. هادی که پس از یک ناکامی نسبی در رسانه مدتی به شبکه نمایش خانگی نقل مکان کرد، مدتی است که با کارگردانی سریال طنز ازدواج خوش یک دانشجو به تلویزیون بازگشته است. او طبیعتاً سعی کرد مجوز فیلمبرداری سریال جدیدش «زرافه» را از شبکه خانگی دریافت کند که طبق آخرین اخبار رسمی، به دلیل نیاز به بازنگری در فیلمنامه، مجوز آن هنوز صادر نشده است.

«دلدادگان» آخرین سریال منوچهر هادی بود که در سال 1395 جلوی دوربین رفت. او سپس دل، گیسو، نیسان آبی و نیوکمپ را برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرد.

سریال ماه عسل به تهیه کنندگی مرتضی رزاق کریمی ساخته شد و اکبر عبدی، قدرت الله یزدی، یوسف تیموری، یوسف صیادی، امیر کاظمی، مریم مومن و الهام حمیدی از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال بوقچی محصول سیمافیلم به تهیه کنندگی محمدجواد محد و کارگردانی حسن حبیب زاده در سازمان سینمایی سوره است. این سریال موضوعی فوتبالی دارد و با بازیگران حسن پورشیرازی، آرش نوذری، بیژن مقزیان و … تصویربرداری شده است. بوقچی با نگاهی طنز، داستانی متفاوت از یک داستان پرمخاطب فوتبالی سال های اخیر روایت می کند و به فساد در این حوزه می پردازد. حبیب زاده کارگردان این سریال در عرصه فیلم کوتاه فعال بوده و هنوز سریال شناخته شده ای از خودش کارگردانی نکرده است. وی نایب رئیس انجمن سینمای جوانان ایران و کارشناس بخش فیلمنامه خانه سینمای داستانی است.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما