اخبار روز سینما

اعضای جونگ کوک و بی تی اس: برای خداحافظی به پادگان نیایید

بی‌بی‌سی: چهار عضو گروه موسیقی BTS از هواداران خود خواسته‌اند به پادگان‌هایی که قرار است در آنجا خدمت اجباری خود را آغاز کنند، هجوم نبرند.

کمپانی ضبط ستارگان کی پاپ اعلام کرده است که RM، Jimin، V و Jungkook به زودی برای خدمت سربازی اجباری خود ثبت نام خواهند کرد. برخی گزارش ها حاکی از آن است که آنها از هفته آینده خدمت سربازی خود را آغاز می کنند.

این چهار نفر ویدئویی را منتشر کردند که در آن RM گفت که وضعیت ممکن است برای سایر سربازان و خانواده های آنها طاقت فرسا باشد.

سه تن دیگر از اعضای قدیمی این گروه هم اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی نظامی هستند. جین، قدیمی ترین و اولین عضو گروه، خدمت سربازی خود را در دسامبر گذشته آغاز کرد.

رفتن او برای خدمت سربازی اجباری، گروه زیادی از هواداران را که خود را “ارتش” می نامیدند، در اطراف پادگان نظامی برای خداحافظی جذب کرد.

از آنجایی که کره جنوبی هنوز در حال جنگ با کره شمالی است، تقریباً همه مردان توانمند باید قبل از سن 28 سالگی برای 18 ماه خدمت سربازی ثبت نام کنند.

RM که روی کاناپه کنار هم گروهایش نشسته است، می‌گوید: «ممنون می‌شوم اگر روز پیش‌نویس ما را نبینید».
چندی پیش شرکت پخش موسیقی این گروه یعنی بیگ هیت موزیک اعلام کرد که ثبت نام سربازی چهار نفر از اعضای گروه به زودی انجام می شود اما روز دقیقی را اعلام نکرد. رسانه های محلی حدس می زنند که آنها از هفته آینده آموزش نظامی خود را آغاز خواهند کرد.

این شرکت همچنین از هواداران این گروه خواست تا در روز شروع خدمت سربازی اعضای گروه از رفتن به پادگان خودداری کنند زیرا مراسم خاصی برای آنها در نظر گرفته نشده است.

شرکت همچنین پرسید: “ما از شما می خواهیم که با RM، Jimin، V و Jugkook به گرمی و با دلگرمی بسیار خداحافظی کنید.”

خبر ناگهانی و غیرمنتظره جدایی BTS چند روز پس از انتشار آخرین آلبوم آنها در سال گذشته، میلیون ها طرفدار را شگفت زده کرد. اما این گروه قول داده اند که در سال 2025 دوباره ملاقات کنند.

آرام، جیمین، وی و جونگ کوک در ویدیوی زنده خود گفتند که گروه تصمیم گرفته اند برای مدتی کار را متوقف کنند تا هر کدام بتوانند به کارهای شخصی خود بپردازند و برای خدمت سربازی آماده شوند.

آرام گفت: «این کار کمی طول می‌کشد، اما مسئله مهمی نیست. ده سال کار کردیم. یک سال و نیم به سرعت می گذرد. »

هر چهار نفر دور میز با پیتزا، نان، نوشابه و سایر غذاها نشسته بودند و شوخی می کردند و می خندیدند تا اینکه در دقیقه 24، جونگ کوک که قبلا موهایش را برای ارتش تراشیده بود، با ناراحتی گفت: «از ما درخواست داریم. شما “. . در آن روز دیگران خدمت سربازی خود را آغاز می کنند. در صورت امکان، لطفاً برای بدرقه ما نیایید.”

RM ادامه داد: «سایر سربازان و خانواده‌هایشان آنجا خواهند بود و ما نمی‌خواهیم بین همه هیاهو ایجاد کنیم.»

RM و V به شوخی جلوی دوربین تعظیم کردند و RM اضافه کرد: “این می تواند خطرناک باشد.”

مدتهاست شایعه ای وجود دارد مبنی بر اینکه دولت ممکن است به اعضای BTS اجازه دهد از خدمت سربازی معاف شوند. شاید به این دلیل که BTS، که شهرت گسترده اش باعث مقایسه با بیتلز شده است، به راحتی می توان آن را یکی از بزرگترین صادرات فرهنگی کشور دانست که میلیاردها دلار درآمد ایجاد می کند.

اما در حالی که دولت کره جنوبی برخی از افراد را از خدمت سربازی معاف می کند، مانند ورزشکاران برنده مدال المپیک و برخی از نوازندگان کلاسیک، این معافیت شامل ستارگان کی پاپ نمی شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا