اصغر عظیم در گفت و گو با خبرنگار اخبار آنلاین کرمانشاه گفت: با تلاش یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه و یگان حفاظت محیط زیست شهرستان های کرمانشاه، بیستون و بیرجان، آتش سوزی در مراتع و جنگل های حوزه استحفاظی بیستون مهار شد.

وی در این خصوص افزود: با توجه به آتش سوزی در منطقه، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کرمانشاه به همراه یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، شهرستان های کرمانشاه، بیستون و برنجان بلافاصله به منطقه مستقر شدند و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند. آتش.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه بیان کرد: این آتش سوزی از ساعت 12 ظهر چهارشنبه (19 مرداد) آغاز و تا ساعت 5:30 بامداد پنجشنبه (20 مرداد) در ارتفاعات خاتونبان و تنگ تاریکه در منطقه حفاظت شده بیستون ادامه داشت.

در ابتدا گفته شد: با تلاش محیط بانان و کمک نیروهای مردمی به ویژه تیم کوهنوردی پر سر و صدا آتش منطقه مهار و اطفا شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از دست اندرکاران عملیات اطفای حریق تجلیل کرد و گفت: بیشتر آتش سوزی ها به دلیل بی احتیاطی عوامل انسانی و در این ایام سال خشک شدن پوشش گیاهی در آنجا رخ می دهد خطر بزرگ آتش سوزی در مراتع و جنگل ها است

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا می شود برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی که منجر به تخریب زیستگاه حیات وحش می شود، آتش روشن نکنند.

46

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما