به گزارش پی ام آپ، بنیاد سینمایی فارابی خطاب به روابط عمومی سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، از برگزاری این رویداد سینمایی طی روزهای 14 تا 19 مهرماه در اصفهان خبر داد.

بر اساس این فراخوان، تاریخ ثبت نام و ارائه نسخه قابل بازبینی تمامی آثار بین 20 تا 31 مرداد ماه سال جاری خواهد بود. این جشنواره امسال در سه بخش ملی، بین المللی و ویژه برگزار می شود.

در بخش ملی مسابقه، فیلم‌های بلند و انیمیشن برای آلتین کلبک به رقابت می‌پردازند. فیلم‌های کوتاه بخش ملی نیز شامل فیلم‌های داستانی و انیمیشن 3 تا 20 دقیقه‌ای خواهند بود. بخش بین‌المللی جشنواره شامل فیلم‌های بلند و کوتاه خارجی محصول سال 2023 به بعد است که روابط بین‌الملل جشنواره، مقررات آن را برای متقاضیان خارجی فراخوانده است. جشنواره امسال شامل بخش ویژه ای با حضور کودکان غزه، بررسی آثار خارجی و نمایش های خارج از مسابقه است.

داوطلبان لازم است هنگام ثبت نام در سامانه جشنواره به نشانی www.portal.icff.ir یک نسخه از فیلم خود را به دبیرخانه جشنواره (مدیریت سنجش و ارزشیابی) ارسال و نسخه اول را ارسال کنند. تقویم ثبت نام اعلام شده قطعی است و به داوطلبان توصیه می شود ثبت نام و بارگذاری مدارک خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

مقررات و شرایط عمومی ارسال آثار به سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان همزمان با انتشار فراخوان در سامانه جشنواره و در سامانه بنیاد سینمایی فارابی به نشانی www. .fcf.ir.

بر اساس این گزارش، مقدمات و زمان برگزاری هشتمین المپیاد فیلمسازی جوانان ایران نیز با فراخوانی جداگانه اعلام می شود.

سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان ایران به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما