وام قرض الحسنه 50 میلیون تومان از بانک مهر پرداخت به ایران از طریق کوب بانک انجام می شود. افتتاح حساب و دریافت این گزینه پرداخت به صورت حضوری انجام می شود.

به گزارش تجارت نیوز، کوبانک نام نئوبانکی است که توسط بانک قرض الحسنه تاسیس شد. مهر ایران ایجاد شد و توسعه یافت. Cubbank خدمات بسیاری را به مشتریان خود ارائه می دهد یکی یکی از این موارد اعطای معافیت غیابی است.

وام بانکی فوری مهر ایران سقف 50 میلیون تومانی در کوبانک دارد که مشتریان با وام بانک می توانند از آن استفاده کنند. تمامی مراحل ثبت نام و گزینه های پذیرش به صورت غیرحضوری و از طریق Cubbank امکان پذیر است. جزئیات بیشتر از وام 50 میلیون تومانی بانکی مهر درباره ایران بیشتر بخوانید.

همه چیز درباره وام 50 میلیون تومانی بانک مهر ایران در بانک کوبا

متقاضیان 50 میلیون تومان وام از بانک دریافت خواهند کرد مهر ایران باید در مرحله نسخه نویسی از طریق اپلیکیشن Cubbank حساب غیرحضوری باز کند.

پرداخت این تسهیلات توسط کوب بانک بر اساس اعتبارسنجی مشتری انجام خواهد شد. مشتریان بانک مهر ایران که دارای اعتبار A یا B است، مشمول دریافت این تسهیلات می شود. یکی دیگر از الزامات این گزینه احراز هویت است. سپس متقاضی می تواند بسته به اعتبار خود از این وام فوری در بانک بهره مند شود.

بدون دردسر از این بانک 400 میلیون وام بگیرید

بانک قرض الحسنه مهر ایران در قالب برنامه قرض الحسنه به مشتریان دارای حساب سپرده قرض الحسنه تا سقف 400 میلیون تومان کمک می کند. برای این وام هیچ سود بانکی وجود ندارد و وام گیرنده پس از دریافت وام تنها باید چهار درصد کارمزد را پرداخت کند. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات 60 ماه است. در ادامه این گزارش می توانید با این طرح بیشتر آشنا شوید.

نحوه دریافت وام 400 میلیون تومانی از بانک مهریران

افراد می توانند پس از ایجاد میانگین حساب مناسب به مدت سه ماه و ارائه سه ضامن رسمی، با واریز مبلغی با عنوان سپرده به حساب اعتباری خود و درخواست این اعتبار، این فرصت را به دست آورند.

شایان ذکر است که از جمله سایر الزامات پرداخت این تسهیلات برای بانک مهریران، عدم داشتن بدهی به بانک و عدم دریافت چک نقدی در گذشته است.

شرایط بازپرداخت وام 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران

با توجه به اینکه این وام قرض الحسنه و کارمزد چهار درصد آن و همچنین مدت پرداخت 60 ماهه اقساط است، وام گیرنده باید در هر قسط هفت میلیون و 272 هزار تومان به بانک مهریران بپردازد. این تسهیلات شامل 100 هزار تومان هزینه اضافی است./تجارت نیوز

وام قرض الحسنه

وام 50 میلیون تومانی دولت با این شرایط برای این افراد

بانک های صادرات، کارآفرین و موسسه اعتباری نور در طرح های تسهیلاتی خود به افراد واجد شرایط 50 میلیون تومان وام پرداخت می کنند.

متقاضیان دریافت وام 50 میلیون تومانی می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز در طرح «بدون ضامن» بانک صادرات، طرح «نیک افرین پلاس» بانک کارآفرین و کارت اعتباری موسسه اعتباری نور پذیرش شوند. جزئیات این طرح های تاسیساتی در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته است.

بانک صادرات وام 50 میلیون تومانی خود را در قالب طرح قرض الحسنه به سپرده گذاران ارائه می دهد. حداکثر مدت بازپرداخت اقساط طرح نزد ضامن این بانک 36 ماه بدون سود اضافی غیر از کارمزد چهار درصد می باشد.

یکی وام های اضافی بالغ بر 50 میلیون تومان از سوی بانک کاربهان در قالب طرح نیک آفرین به متقاضیان اعطا می شود. ذینفعان این طرح افرادی هستند که در این بانک حساب قرض الحسنه افتتاح کرده و در آنجا سپرده گذاری می کنند. البته سپرده در بانک مسدود نمی شود و وام گیرنده می تواند مبلغ را تغییر دهد.

بانک همچنین نرخ سود این طرح را 4 درصد، نسبت مبلغ وام به مبلغ سپرده را 240 درصد و مدت بازپرداخت آن را 36 ماه اعلام کرد.

پس از ایجاد حساب متوسط ​​با مدت حداقل 3 تا 9 ماه، متقاضی باید در محدوده توانایی پرداخت اقساط با ارائه ضامن رسمی با گواهی کسر حقوق، امنیت لازم را در اختیار بانک کارآفرین قرار دهد. در نهایت ارزش هر قسط با احتساب سود چهار درصدی و مدت بازپرداخت 36 ماهه به یک میلیون و 476 هزار تومان می رسد.

موسسه نور این تسهیلات را در قالب کارت اعتباری و در محدوده 10 تا 50 میلیون تومان برای واریز به دارندگان حساب کوتاه مدت عادی با نرخ سود 23 درصد و مدت اقساط 36 ماهه ارائه می کند.

گفتنی است موسسه نور با وجود اینکه 0.5 درصد سود به مبلغ سپرده پرداخت می کند، 20 درصد سپرده را تا پایان مدت و تسویه حساب نزد بانک مسدود می کند. با احتساب نرخ سود 23 درصدی، مبلغ هر قسط این طرح وام، یک میلیون و 935 هزار تومان محاسبه شده است.

طرح های وام بانک کارآفرین همیاران سبز، تسهیلات ممتاز بانک مهر ایران، تسهیلات پویا بانک شهر و طرح آفتاب بانک سینا تنها بخشی از وام های 300 میلیون تومانی هستند که در ادامه به جزئیات آن می پردازیم.

بانک های کارآفرین، مهر ایران، سینا و شهر به مشتریانی که در این بانک ها حساب قرض الحسنه دارند وام 300 میلیونی با نرخ سود ارائه می کنند.

متقاضیان دریافت وام فوری بالای 300 میلیون می توانند با شعب بانک های کارآفرین تماس بگیرند. مهر ایران، شهر و سینا برنامه های وام را با شرایط مختلف ارائه می دهند.

طرح های وام بانک کارآفرین همیاران سبز، تسهیلات ممتاز بانک مهر ایران، تسهیلات پویا بانک شهر و طرح آفتاب بانک سینا تنها بخشی از وام های 300 میلیون تومانی هستند که در ادامه به جزئیات آن می پردازیم.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما