وام | طرح وام ملی بانک ملی ایران با ارائه وام تا سقف 500 میلیون تومان و بدون نیاز به ضامن گزینه مناسبی برای تامین مالی مشتریان است.

بانک ملی ایران با راه اندازی طرح تسهیلات «اعتبار ملی» به مشتریان خود امکان دریافت وام تا سقف 500 میلیون تومان را داده است. این وام با نرخ سود 14 درصد و مدت بازپرداخت حداکثر 36 ماه ارائه می شود. یکی از ویژگی های جذاب این وام عدم نیاز به ضامن است. تنها در صورتی می توانید از این فرصت بهره مند شوید که حساب قرض الحسنه فعال داشته باشید و میانگین مدت حساب 3 تا 18 ماهه داشته باشید. کلیه مراحل درخواست وام از طریق سامانه بام بانک ملی قابل انجام است.

خدمات بانکی و بیمه: بانک ملی ایران یکی یکی از طرح های اعتباری جذاب خود را به نام اعتبار ملی معرفی کرده است. این طرح برای تسهیل امور مالی مشتریان به ویژه در هنگام خرید اعتبار در نظر گرفته شده است و به مشتریان امکان می دهد با شرایط خاص وام دریافت کنند.

در طرح اعتبار ملی مشتریان می توانند تا سقف 500 میلیون تومان وام دریافت کنند. نرخ سود این وام 14 درصد است و بازپرداخت آن حداکثر تا 36 ماه قابل انجام است. یکی یکی از مزیت های اصلی این طرح عدم نیاز به ضامن است. بدین معنا که متقاضیان بدون نیاز به ارائه ضامن و تنها بر اساس اعتبارسنجی و اعتبارسنجی می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

متقاضیان برای دریافت این وام باید دارای حساب قرض الحسنه فعال نزد بانک ملی و میانگین مدت اعتبار حساب بین 3 تا 18 ماه باشند. پس از ایجاد این حساب متوسط، مشتریان می توانند درخواست وام خود را ثبت کنند. اقساط ماهانه وام 17,088,815 تومان و سود کل این وام 115,197,336 تومان است. کل مبلغ وام و سود پرداختی در پایان دوره بازپرداخت 615247336 تومان می باشد.

برای دریافت وام ملی، متقاضیان باید شرایط زیر را داشته باشند:

مشتریان برای درخواست این وام باید تمامی مراحل را از طریق سامانه بام بانک ملی انجام دهند. این سیستم به متقاضیان اجازه می دهد تا حساب خود را باز کنند، میانگین مانده حساب ها را پیگیری کنند و در نهایت درخواست وام خود را ثبت کنند. تمامی مراحل به صورت آنلاین انجام می شود و متقاضیان می توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری از این خدمات بهره مند شوند./جهان صنعت نیوز

50 میلیون وام

بانک ملی ایران با طرح تسهیلات «کارگشای ملی» به متقاضیان اجازه می دهد تا با انجماد طلا، جواهرات، سکه و شمش به عنوان سپرده، تا سقف 50 میلیون تومان وام با سود 23 درصد دریافت کنند. این وام با مدت 60 ماه و اقساط ماهانه یک میلیون و 409 هزار و 524 تومان ارائه می شود. خدمات جانبی مانند استفاده از خدمات مسافرتی و خرید در فروشگاه های منتخب نیز با این وام همراه است.

سرویس بانکی و بیمه: بانک ملی ایران برای تسهیل شرایط اخذ وام برای افرادی که دارایی های ارزشمندی مانند طلا و جواهرات دارند، طرح ویژه ای به نام کارگشای ملی ارائه کرده است. این طرح به متقاضیان امکان دریافت وام تا سقف 50 میلیون تومان را می دهد. شرط اصلی این وام مسدود شدن سپرده طلا، جواهرات، سکه یا شمش طلا است که به عنوان ضمانت نزد بانک باقی می ماند.

بر اساس این طرح، سپرده های طلای شما نزد بانک تا زمان پرداخت کامل وام مسدود می شود. حداکثر دوره مسدودسازی 60 ماه است. نرخ سود این وام 23 درصد است که در 60 ماه با اقساط ماهانه 1.409.524 تومان قابل بازپرداخت است. سود کل این وام طی 5 سال به 34 میلیون و 571 هزار و 413 تومان و کل مبلغ بازپرداخت با احتساب اصل و سود وام 84 میلیون و 621 هزار و 413 تومان خواهد بود.

متقاضیان برای دریافت این وام باید مبلغ 200000 تومان که شامل ارسال و تایید اعتبار می باشد پرداخت کنند. ضمناً وام گیرندگان نباید به بانک بدهی داشته باشند یا چک نقدی داشته باشند. این برنامه فقط به افرادی داده می شود که بتوانند دارایی های طلای خود را به عنوان سپرده قفل کنند./ جهان صنعت نیوز

وام از بانک دولتی بدون وثیقه وام بگیرید

خبر مهم برای متقاضیان وام میلیاردی

مشتریان فعال در بخش های پزشکی و غیرپزشکی بانک شهر می توانند برای دریافت وام شهریار از این مجموعه اقدام کنند. سقف تسهیلات این طرح برای فعالان حوزه پزشکی 2 میلیارد تومان و برای فعالان غیرپزشکی یک میلیارد تومان است.

مشتریان فعال در بخش های پزشکی و غیرپزشکی بانک شهر می توانند برای دریافت وام شهریار از این مجموعه اقدام کنند. سقف تسهیلات این طرح برای فعالان حوزه پزشکی 2 میلیارد تومان و برای فعالان غیرپزشکی یک میلیارد تومان است.

به گزارش کماپرس، افرادی که قصد دریافت وام شهریار را دارند با ذکر دسته بندی با آدرس زیر تماس حاصل نمایند یکی جهت دریافت سپرده های اعتباری از شعب این مجموعه. مشتریان باید حداقل سه ماه قبل از درخواست این ویژگی یک حساب کاربری متوسط ​​ایجاد کنند. هرکسی که مایل به دریافت این مبلغ حمایتی است باید ضامن رسمی و سند مالکیت معتبر داشته باشد. لازم به ذکر است که کل مبلغ تسهیلات به وام گیرنده پرداخت نمی شود و 16 درصد آن تا زمان پرداخت اقساط توسط بانک مسدود می شود. براساس اعلام بانک مرکزی، نرخ سود این تسهیلات 23 درصد است. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات منعطف بوده و بین 36 تا 48 ماه متغیر است.

با احتساب مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت 48 ماهه، مبلغ اقساط این وام 64 میلیون و 102 هزار و 943 تومان است. سود کل تسهیلات یک میلیارد و 76 میلیون و 941 هزار و 268 تومان است. جمع وام و سود 3 میلیارد و 82 میلیون و 399 هزار و 267 تومان است.

هدف بانک شهر از اعطای وام 2 میلیارد تومانی چیست؟

بانک در نظر دارد با اعطای تسهیلات شهریار، سرمایه در گردش مورد نیاز برای خرید مصالح و مواد مصرفی و نیز سرمایه ثابت برای خرید تجهیزات اداری، سیستم های کامپیوتری و تجهیزات را در اختیار شهر قرار دهد. تامین تجهیزات کار با توجه به نوع تخصص متقاضی و همچنین تامین نقدینگی لازم برای تعمیر یا تامین بخشی از سپرده اجاره محل کار متقاضی از دیگر اهدافی است که بانک شهر در ارائه تسهیلات شهریار دنبال می کند.

شرایط اخذ وام 4 میلیارد تومانی از بانک رفاه چیست؟

بانک رفاه کارکاران نرخ سود وام را 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت را 60 ماه اعلام کرد. همچنین داروخانه های واجد شرایط می توانند تا پنج برابر حداکثر چهار میلیارد تومان از این وام بهره مند شوند. مبلغ وام دریافتی هر داروخانه بر اساس میانگین حساب آنها تعیین می شود. بنابراین آنها می توانند تا هفت برابر میانگین مبلغ حساب خود مزایایی دریافت کنند. برای داروخانه های برتر، این مقدار البته 7.5 برابر بیشتر است.

اقساط وام طرح دارویی چقدر است؟

داروخانه هایی که موفق به دریافت وام چهار میلیاردی فارماپلان با سود 23 درصد و بازپرداخت 60 ماهه می شوند، باید ماهانه 112 میلیون و 761 هزار تومان به این بانک پرداخت کنند. به این ترتیب کل مبلغ بازپرداخت وام گیرنده به بانک با احتساب اصل وام و سود آن در زمان سررسید به 6 میلیارد و 765 میلیون تومان می رسد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما