به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، شان کامبز معروف به دیدی به تجاوز جنسی و زورگیری متهم شده است. این خواننده رپ 54 ساله در سال‌های اخیر به دلیل اتهامات اخاذی و تجاوز جنسی توسط زنان زیادی مورد توجه قرار گرفته است. کامز که سال ها پیش برای اولین بار به آزار جنسی متهم شد، در ماه های اخیر با اتهامات مشابه زیادی روبرو شده است. مشکلات حقوقی دی‌دی در اواخر سال 2023 زمانی که دوست دختر سابقش، کاساندرا ونتورا، از او به دلیل آزار و اذیت و تجاوز جنسی شکایت کرد، شروع شد.

به گزارش رویداد۲۴، تونی بازبی، وکیل در تگزاس، ادعا می کند که وکالت بیش از ۱۲۰ قربانی را برعهده دارد. یکی او از آنها ادعا می کند که زمانی که تنها 16 سال داشت توسط کامبز مورد تجاوز جنسی قرار گرفت. در ادامه جدول زمانی کامل اتهامات علیه خواننده مشهور رپ آمریکایی «شان دیدی» را مشاهده می کنید.

1990 – Combs و Aaron Hall ادعا کردند که لیزا گاردنر 16 ساله و دوستش را مورد تجاوز جنسی قرار دادند.

در نوامبر 2023، لیزا گاردنر علیه آرون هال و The Kams خواننده R&B شکایت کرد و آنها را به تجاوز گروهی متهم کرد. یکی از دوستانش در سال 1990. گاردنر ادعا کرد که زوج موسیقی پس از ملاقات با آنها در دفتر MCA Records در نیویورک، به نوبت با او تماس گرفتند و یکی به دوستانش تجاوز کردند.

1991 – ادعای استفاده از مواد مخدر و تجاوز جنسی علیه “جوی دیکرسون نیل” و تهیه انتقام PVRN

در شکایتی در نوامبر 2023، زنی به نام جوی دیکرسون نیل، کامبز را متهم کرد که در سال 1991 زمانی که در دانشگاه سیراکیوز دانشجو بود، به او مواد مخدر زده و به او حمله کرده است. کامبز اتهامات دیکرسون-نیل را رد کرده و مدعی است که این حادثه یک دروغ بود و شکایت او برای پول بود.

1995 – ادعای حمله کامبز به زن ناشناس در یک مهمانی

یک زن ناشناس ادعا کرد که در یک مهمانی تبلیغاتی برای موزیک ویدیوی One More Chance از Biggie Smalls در سال 1995 بود که Combs به او نزدیک شد. این زن ادعا کرد که کامبز به شدت به او ضربه زد، سرش را به دیوار کوبید و پس از سقوط به او تجاوز کرد. سپس کامبز او را تهدید به سکوت کرد و تهدید کرد که بهتر است این موضوع را به کسی نگوید وگرنه ناپدید خواهد شد.

1995 تا 1996 – ظاهراً Combs به آوریل لامپروس حمله کرد

در ماه مه سال جاری، آوریل لامپروس از Combs به دلیل تجاوز جنسی و ایجاد ناراحتی عاطفی عمدی شکایت کرد. لامپروس ادعا کرد که کامبز در سال 1995 قبل از تجاوز به او، او را مجبور به نوشیدن الکل در یک بار هتل کرده است.

1998 – حمله کامبز به خردسالان در یک مهمانی سفیدپوستان

به گزارش TMZ، یکی در میان شکایت های مطرح شده در این هفته مردی ناشناس است که ادعا می کند در سال 1998، زمانی که تنها 16 سال داشت، یکی او به مهمانی های سفید یک تاجر بدنام دعوت شده بود. این مرد می‌گوید کامبز به او ابراز علاقه کرد و به او پیشنهاد داد که به دلیل موقعیتش می‌تواند به او کمک کند، زیرا او ظاهر مناسبی برای صنعت موسیقی دارد. او ادعا کرد که کامبز سپس به او حمله کرده است.

2000 – ادعایی مبنی بر اینکه کامبز سعی کرده به آوریل لامپروس حمله کند

در سال 2000، کامبز و لامپروس در مرکز راکفلر زمانی که خواننده رپ با جنیفر لوپز قرار ملاقات داشت، با یکدیگر برخورد کردند. لامپروس ادعا می‌کند که او و کامبز به آپارتمان لامپروس بازگشته‌اند و کامبز سعی کرده با استفاده از زور به او تجاوز کند، اما او موفق به ترک خانه شده است.

2003 – ظاهراً کامبز به یک دختر 17 ساله با دو مرد دیگر تجاوز کرد.

در دسامبر 2023، یک زن ناشناس ادعا کرد که کامبز و دو مرد دیگر در سال 2003 زمانی که او 17 ساله بود به او تجاوز کردند. در شکایتی که در منهتن تنظیم شده است، آمده است که زمانی که او در دیترویت زندگی می کرد، او را به استودیویی در نیویورک بردند و به نوبه خود پس از مصرف مواد مخدر و الکل به او تجاوز کردند.

2003 – مدل تهدید آمیز “کریستال مک کینی” برای داشتن رابطه جنسی در ازای ارتقاء رتبه

در اوایل سال جاری، کامبز توسط مدل سابق کریستال مک کینی متهم شد که او را مجبور به رابطه جنسی در ازای ترفیع کرده است.

2004 – ادعای تجاوز جنسی کامبز به یک زن

یو اس ای تودی گزارش می دهد که زنی مطرح شده است که ادعا می کند کامبز در سن 19 سالگی پس از ملاقات آنها در یک عکسبرداری به او تجاوز کرده است.

2006 – Combs به عضو Danity Kane داون ریچارد حمله کرد

در 12 سپتامبر 2024، داون ریچارد، خواننده آمریکایی گروه دانیتی کین، شکایتی را مبنی بر قاچاق جنسی، تجاوز جنسی و حبس کاذب توسط Combs تنظیم کرد. این زن ادعا کرد که پس از شروع قرار ملاقات آنها در سال 2004، او از پرداخت حقوق مناسب به او خودداری کرده است.

2006 – کامبز به نگهبان در مهمانی سفیدپوستان حمله کرد

در شکایت دیگری که دیروز توسط Buzbee در منهتن مطرح شد، مردی ادعا می کند که در سال 2006 به عنوان نگهبان برای یک مهمانی کاملا سفیدپوست در ایست همپتون استخدام شده است. او ادعا می کند که پس از نوشیدن دو نوشیدنی الکلی که توسط کامبز به او داده شده بود، به شدت بیمار شد. او ادعا کرد که کامبز او را به زور سوار یک ون کرده و سپس به او حمله کرده است.

2007 تا 2018 – ادعای تجاوز و آزار توسط نامزد سابق کیسی ونتورا در طول یک رابطه 10 ساله

در نوامبر 2023، نامزد سابق کیسی ونتورا علیه کامبز شکایت کرد و او را به تجاوز جنسی و آزار فیزیکی در طول رابطه 10 ساله آنها متهم کرد. در این شکایت ادعا شده است که ونتورا در سال 2018 به کومبز در خانه‌اش تجاوز کرده است، پس از اینکه کومبز سعی کرد او را ترک کند و به بیش از یک دهه رفتار خشونت‌آمیز و تمایلات بی‌نظم پایان دهد. ونتورا 19 ساله بود که با Combs آشنا شد و اولین آلبوم خود را در سال 2006 منتشر کرد.

Combs متهم به حمله به مرد سومی بود که در Ecko Clothing در سال 2008 کار می کرد. ظاهراً این اتفاق پس از جلسه ای در انبار فروشگاه پرچمدار Macy در نیویورک رخ داده است. این مرد ادعا می کند که کامبز با کمک سه محافظی که اسلحه داشتند مورد تجاوز قرار گرفته است.

2021 – متهم به تعرض به مردی در یک مهمانی

مرد چهارم ادعا می کند که در جشن شرکت Combs در اکتبر 2021 شرکت کرده است. او ادعا می کند که به دلیل نوشیدن الکل حال خوبی نداشت و سپس در حالی که مورد تجاوز قرار گرفته بود خود را در اتاق پیدا کرد. او به وضوح به یاد می آورد که Combs را در آن زمان برهنه دیده بود.

2022-2023 – گفته می شود که کامبز رادنی “لیل راد” جونز را برای داشتن رابطه جنسی با کارگران تحت فشار قرار داده است.

در فوریه سال جاری، رادنی “لیل راد” جونز شکایت دیگری را مطرح کرد و Combs را متهم کرد که او را مجبور به رابطه جنسی با کارگران کرده است. او همچنین پس از همکاری در آخرین آلبوم خود با اتهامات مربوط به مواد مخدر مواجه شده است.

2024 – خانه کامبز برای “تحقیقات قاچاق جنسی” مورد بازرسی قرار گرفت و او دستگیر شد

در ماه فوریه، اسناد دادگاهی که در ایالات متحده ارائه شد ادعا کردند که Combs میزبان مهمانی های قاچاق جنسی بوده است. ماموران پلیس ویلای 1600 متری وی را روز دوشنبه 25 مارس بازرسی کردند. اگرچه کامبز در زمان یورش در هیچ یک از خانه ها حضور نداشت، پلیس در یک یورش تجهیزات عیاشی از جمله مواد مخدر و بیش از 1000 بطری روغن بچه پیدا کرد. در عمارت خود در لس آنجلس

برگزاری دادگاه بدوی دی دی به اتهام “تجاوز جنسی” در سال آینده

در جلسه روز پنجشنبه 19 مهر (19 مهر) با حضور کامبز برگزار شد، قاضی اعلام کرد که دادگاه در تاریخ 5 می 2025 (15) آغاز خواهد شد. اردیبهشت ماه 1404) سال آینده در منهتن آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما