اخبار روز

آیا در سال 1403 باید منتظر گرانی خودرو باشیم؟

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاین، نوسانات فعلی نرخ دلار، عرضه و تقاضای بازار و انتخابات سراسری پیش رو در 20 آبان اسفند آنها مهمترین عوامل تاثیرگذار در بازار خودرو هستند. سوال اصلی دیگر این است که عوامل تاثیرگذار فوق در سال آینده چه تغییراتی ایجاد خواهند کرد و بازار خودرو را به کدام سمت هدایت خواهند کرد؟

صدرای یکی همانطور که او آینده صنعت خودرو را پیش بینی می کند، به سال آینده نگاه می کند و توضیح می دهد که چگونه قیمت خودرو در شرایط فعلی ممکن است تغییر کند.

به گفته وی، دولت در نظر دارد حداقل تا چند روز آینده نرخ ارز را ثابت نگه دارد تا سایر بازارها بر این اساس تغییر نکنند. از سوی دیگر با توجه به افزایش نسبی تقاضای منتهی به عید و توانایی خودروسازان در پاسخگویی به آن، نوسانات بازار خودرو بسیار اندک خواهد بود. با این حال، خودروسازان ثابت کرده اند که هرگز نمی توانند با این افزایش سالانه تقاضا در نزدیکی عید کنار بیایند.

روز خودرو نوشت: تغییرات سال آینده نیز به شرایط سیاسی و اقتصادی کشور بستگی دارد که به گفته بابک صدرائی قطعا تغییر خواهد کرد و این امر نوسانات قیمت خودرو را به دنبال خواهد داشت.

کارشناسان معتقدند سیاست های اقتصادی پایدار، کنترل تورم و افزایش عرضه خودرو می تواند به تعدیل قیمت ها در سال 1403 کمک کند. اما باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار اتوکورس 1403 خواهد بود.

برای مشاهده لیست قیمت روز خودروهای داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست مراجعه کنید قیمت خودرو در اخبار آنلاین دیدن.

۲۲۰

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا