سال‌هاست که ناهید مسلمی را در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف تماشا می‌کنیم، اما حضور او در «جوکر» باعث شده تا به توانایی‌های او پی ببریم که پیش از این اصلاً فکرش را هم نمی‌کردیم. می توان گفت ناهید مسلمی ستاره بی چون و چرای این فصل جوکر است. بازیکنی که خیلی کم تلاش می کند که نخندد و از طرفی شیرینی رفتار و گفتارش در کنار ایده های جذابی که برای خنداندن شرکت کنندگان دارد باعث شد تا در برخی قسمت ها رقابت کاملا تحت الشعاع حضور او قرار بگیرد. . . از هم اکنون می توانید مطمئن باشید که او در پایان این فصل عنوان جوکر را از آن خود خواهد کرد.

به گزارش بازتاب آنلاین، در فضای مجازی بسیاری از بینندگان معتقدند این فصل جوکر که با حضور بانوان تولید شده است، یکی یکی از جذاب ترین و مفرح ترین فصل های جوکر است که بخش مهمی از این جذابیت به خاطر حضور ناهید مسلمی است.

ناهید مسلمی با انتخاب لباس هایی با رنگ های روشن و جذاب توجه عموم را به خود جلب کرد.

طراحی لباس | ناهید مسلمی را با لباس چاپ قرمز و شال قرمز بر سر می بینیم تا بتوانیم رتبه انتخاب شادترین و شادترین لباس را به او اختصاص دهیم. یکی یکی از ویژگی های مهم جوکر این است که مدام لباس هایش را عوض می کند تا شرکت کنندگان را بخنداند و صرف نظر از نمایشی که به نمایش می گذارد، این انتخاب لباس هم خنده دار به نظر می رسد. او در یکی در بعضی قسمت ها زنی که از خارج برگشته با پر نارنجی و کلاه حصیری به میان جمعیت می رود و در جای دیگر وقتی قرار است نقش دختری دهه 80 را بازی کند کلاه بر سر می گذارد یک کلاه کت جین و عینک آفتابی. فیض ایجاد کنید.

در فصل زنانه نمایش واقعی او
ناهید مسلمی برای درخشش در رئالیتی شو «جوکر» از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

راهی برای خندیدن| جدا از اینکه پوشش های او به تنهایی می توانند شما را بخندانند، او ایده های خلاقانه ای نیز برای خنداندن شما دارد. او دانه ای از قسمت اول را با کلمه «یویو» و حرکات دستش به همراه آن می کارد و دائماً در طول کار از آن استفاده می کند تا جایی که همه به سختی می توانند جلوی خنده خود را بگیرند. خاطراتش را با حرکات دست، سر و صورتش تنظیم می کند و بر روی برخی از کلمات و حرکات به گونه ای استوار می شود که یک موقعیت کمدی خنده دار ایجاد می کند. ایده دراماتیک صحبت در مورد انواع خنده نیز یکی از حقایق مهمی است که توسط او شکل گرفته است. یکی این یکی از جالب ترین قسمت های جوکر در این فصل است. برخورد او با علیکا عبدالرزاقی در جایگاه کودکی نیز در شبکه های اجتماعی طرفدارانی پیدا کرده و در فضای مجازی منتشر می شود. مهمترین نکته در مورد ناهید مسلمی استفاده از کنتراست است. با توجه به سن و موقعیتی که در بازیگری دارد، چیزهایی از او انتظار نمی رود و دقیقاً به آن موضوعات دست می زند و از این طریق باعث خنده دیگران می شود.

در فصل زنانه نمایش واقعی او
شوخی ها درست است و به جای ناهید مسلمی، ویژگی بارز او خلق موقعیت های طنز است.

ویژگی مهم | یکی یکی از مهم ترین ویژگی های ناهید مسلمی جدیت او در برخورد با موقعیت های خنده دار و شوخی های دیگر شرکت کنندگان است. او با خنده دارترین موقعیت ها به شکلی کاملا واضح روبرو می شود و به راحتی شروع به صحبت در مورد آن می کند. گاهی اوقات برخورد جدی شما در یک موقعیت خنده دار مضحک تر از خود موقعیت است. وقتی او بخواهد، می تواند آنقدر جدی باشد که هیچ کس فکر نکند در یک مسابقه وایلد کارت بوده است. باید بیشتر دید

سری دوم فصل دوم «جوکر» به کارگردانی و اجرای احسان علیخانی از چهارشنبه هر هفته روی سکوی فیلمو پخش می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما