اخبار روز

آلومینیوم اراک مجوز ملی حرفه ای در سطح PRO را برای ایران و آسیا کسب کرده است

باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک طبق اعلام کمیته صدور مجوز باشگاه ها از سوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضوابط حرفه ای شدن حضور در مسابقات آسیایی و مجوز حرفه ای ملی در سطح PRO ایران را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، با حمایت مدیران شرکت ایرالکو، سیاست های مربوطه توسط هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه و همچنین همکاران بخش های مختلف انجام شد. به ویژه مدیر حرفه ای سازی طی هشت ماه که از معیارهای تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و استانداردهای لازم، عملیاتی شد و این باشگاه برای اولین بار موفق شد. یکی یکی از هفت تیم لیگ برتر ایران جزو باشگاه های دارای این مجوز در آسیا است.

معیارهای مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در پنج حوزه اداری و منابع انسانی، ورزش، تامین مالی سرمایه، زیرساخت و حقوقی تعریف شد که توسط کارشناسان فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا با حساسیت و دقت بیشتری نسبت به سال های گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت. . و باشگاه آلومینیوم توانست به این مهم دست یابد. او با ارائه تمام استانداردهای لازم این مرحله سخت را پشت سر گذاشته و در مسیر موفقیت قرار گرفته است یکی از باشگاه های حرفه ای آسیا

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا