سردار آزمون و اولاریو کوزمین یک روز پس از جنجال در پایان دیدار شباب الاهلی و الشارجه با هم آشتی کردند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال شباب الاهلی روز گذشته در مهم ترین دیدار هفته گذشته موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد سد الشارجه بگذرد. دو تیم پیش از این در هر پنج بازی پیروز شده بودند و در صدر جدول رقابت سختی داشتند اما شوالیه های سرخ در شب گلزنی سردار پیروز شدند.

آزمون که در دقیقه 77 تعویض شده بود، پس از گل دوم تیمش که توسط کارتابیا در دقیقه 87 به ثمر رسید، در شادی هم تیمی هایش شریک شد، اما زمانی که به نیمکت تیمش بازگشت، سرمربی سرشناس رومانیایی الشارجه را مقصر این بوسه دانست. اولاریو کوزمین که خشم شدید این مربی، نیمکت و بازیکنان حریف را برانگیخت.

داور سپس کوزمین و سردار آزمون را اخراج کرد. حالا روزنامه امارات الیوم با انتشار تصویری از دیدار و آشتی این دو نفر در گزارشی نوشت:

اولاریو کوزمین سرمربی شارجه پس از بروز اختلاف بین دو تیم در هفته ششم لیگ حرفه ای ADNOC با سردار آزمون مهاجم ایرانی شباب الاهلی آشتی کرد. این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به سود الاهلی شباب به پایان رسید اما در جریان بازی شاهد اتفاقات و مشاجراتی بودیم که منجر به اخراج سرمربی شارجه و انتقال وی به سکوها شد.

روزنامه الامارات الیوم به تصویری دست یافت که کوزمین و سردار را در کنار هم نشان می دهد. این دو امروز با هم در سالن بوکس بودند و با لبخند پرونده را بستند. این آشتی کمتر از 24 ساعت پس از بازی که عصر یکشنبه در ورزشگاه رشید دبی برگزار شد، صورت گرفت.

پس از اعلام پنالتی از سوی داور به سود شباب الاهلی، در جریان بازی یک مشاجره جزئی رخ داد. در حالی که نیمکت و کادر فنی شارجه از تصمیم داور ناراحت بودند، سردار به عنوان گلزن این تیم به سمت آنها رفت و به شادی پرداخت. اتفاقی که عصبانیت سرمربی رومانیایی را برانگیخت.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما