اخبار روزاخبار روز سینما

صحبت‌های جنجالی مجری معروف تلویزیون “محمد دلاوری” در رابطه با مرگ پیروز؛ یوزپلنگ ایرانی!

به گزارش پی ام آپ، امروز سه شنبه ۲۳ خرداد، در هفته محیط زیست، برنامه جدید «بی‌واسطه» ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه یک پخش می‌شود. در این قسمت، مجری برنامه، محمد دلاوری، به طور کامل به پرونده محیط زیستی با نام “پیروز” پرداخته و از زوایای مختلف آن روایت خواهد کرد.

پیروز، یوزپلنگ ایرانی و او فرزند «ایران» و «فیروز» بود و نام این گوسفند ایرانی را دامادش علیرضا شهرداری انتخاب کرد. این یوزپلنگ تنها توله باقی مانده از سه پسر «ایران» بود که سال گذشته جان باخت.

در این بخش از برنامه “بی‌واسطه”، محمد دلاوری به تحقیق درباره مرگ پیروز، یک توله یوز رفته است و جزئیاتی از آن را برای مخاطبان شفاف می کند. او با علیرضا شهرداری نیز گفتگویی داشته است که بخشی از این روایت است. علاوه بر این، در این قسمت، برای اولین بار دوربین برنامه وارد مخزن محیط زیست ایران و محل نگهداری انواع گونه‌های جانوری شده است، که بسیار جذاب و شگفت‌انگیز است.

در گفتار قبل، به بررسی وضعیت چند موضوع محیط زیستی در ایران پرداخته شد که شامل وضعیت آلودگی هوای تهران، احیای دریاچه ارومیه، مدیریت پسماند و مشکلاتی که محیط بانان کشور با آن روبرو هستند بود. در این بخش، معاون رییس جمهور به این موضوعات پرداخته و پاسخ مناسبی به آنها ارائه داده است.

“بی واسطه” یک برنامه تلویزیونی است که به کارگردانی سیدمحمدعلی صدری‌نیا و با اجرای محمد دلاوری، هر هفته یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۸ از شبکه یک پخش می‌شود. علاوه بر این، بازپخش آن پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۶ از شبکه افق نیز قابل مشاهده است.

این برنامه در هر قسمت، به بررسی موضوعات حساس و چالشی روز می‌پردازد و با حضور مسئولین، ابعاد مختلف آن را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

“بی واسطه” محصول سازمان اوج است و توسط استودیو بیست و دو تهیه و تولید شده است

گردآوری شده از فرتاک نیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا