امیر نوروزی امسال در دو نقش امسال ، که یک داستان معاصر ایرانی است ، در فیلم های “عتیقه” و “1968” در این جشنواره حضور دارد. نقش در فیلم “1968” ، که حدود نیم قرن پیش رخ داده است ، همیشه برای بازیگر یک چالش ایجاد می کند و معیار قدرت کار او است. امیر نوروزی توانسته است به درستی این چالش را برطرف کند.
طبق گزارش بازتاب آنلاین ، فیلم “1968” از سال 1347 داستانی را بیان می کند. تاریخ در مورد گروهی است که در تهران قصد دارد برخی از اسرائیلی ها را سامان دهد. این فیلم قصد دارد مخاطبان را با کسانی که پس از حکم امام خمینی در سال 1342 ، تصمیم به انتقام از اسرائیلی ها در ایران پس از حکم امام خمینی در سال 1342 برای مخالفت با صهیونیست ها گرفتند. این نقش برای نوروز فرصتی برای ایفای نقش یک جنگنده خسته اما باهوش فراهم کرد.
ظاهر | مورتزا جوانی است که پس از سالها مبارزه اکنون در تهران پنهان شده است. اما به دلیل برخی از مشکلات ، او تصمیم می گیرد که دوباره بجنگد. او در جوانی خسته است ، تمام موهای او سفید و از شرایط می ترسند. گریم به این مقاله کمک کرده است که این مقاله را معتبر کند ، اما به نقش بازی برای این نقش امیر نوروزی چند قدم جلوتر از گریم است. از طرف دیگر ، او با یک پشم و چاقو در فیلم است و فقط در مورد هدف خود فکر می کند.
اهمیت کاغذ | Morteza Moniri یک شخصیت واقعی در تاریخ معاصر است که توانسته است عملیاتی را علیه اسرائیلی ها که در دهه 40 در ایران بودند ، برنامه ریزی کند. جنگیدن او نزدیکترین افراد در زندگی خود را از دست داده است ، شک دارد ، اما باید در این جنگ بماند. این جزئیات همراه با زمینه تاریخی که در آن نقش وجود دارد ، شخصیت Morteza Moniri را به شخصیتی متفاوت تبدیل می کند که بازیگر را به چالش می کشد.
سکس بازی | امیر نوروزی از تئاتر آمد. خاک روی صحنه رفته است و اکنون بازیگری شده است که کارگردان می تواند با خیال راحت در هر ژانر بازی کند. او یک بازیگر نسبتاً حسی است که تمام احساسات خود را در بیان و چهره خود به مخاطب منتقل می کند. این خصوصیات باعث شده است که Morteza Moniri کاملاً احساس کند. نوروزی در نقش مورتزا ، آغاز فیلم را با امید و انتقام وصل می کند و مخاطب کاملاً در ارتباط است. این چیزها برجسته ترین ویژگی “1968” امیر نوروزی را ایجاد می کند.