ماریلا زاری اکنون چالش بازی نقش یک نقش مصر باستان را در آستانه فعالیت سی سالگی خود پذیرفته است. نقش “یوکابید” توسط مادر پیامبر موسی (ع) در فیلم “موسی کلیم الله”. وی علاوه بر اینکه شخصیت مهمی در تاریخ مذهبی جهان است ، ساختار و جزئیاتی دارد که باعث می شود کشاورز در مقابل یک چالش مهم در حرفه خود به عنوان بازیگر باشد.
به گفته Filmnews ، فیلم “موسی کلیم الله” یکی از آن آثار جشنواره است که همه به آن ارائه شده اند. اثری که در واقع بخشی از سری با همین نام و زندگی موسی پیامبر است. ابراهیم هاتامیکیا این بنای مذهبی را ساخته و همکاری مشترک خود را با ماریلا زاری ادامه داده است تا آن را به نقش مهمی در مادر موسی تبدیل کند. نقشی که مهمترین بازی در این فیلم است و مورد توجه جدی قرار گرفته است.
ظاهر | یک زن عبری از مردم اسرائیل در دوران باستان در یک شهر کوچک در مصر زندگی می کند. قرار است این زن باردار باشد ، از رنج زایمان و سپس رنج کودک حمایت می کند. در بناهای تاریخی گریم و لباس ، مهمترین نقش این است که مخاطب با آن شخصیت و فضای حیاتی آن ارتباط برقرار می کند. یوکاباد در لباس مد قدیمی اما قدیمی مصر ظاهر می شود. اما راحتی وی در نقش رنج او از چهره و چهره خود رنج می برد ، به همراه آرایش و لباس ، به مخاطبان این امکان را می دهد تا به این شخصیت نزدیک شوند.
اهمیت کاغذ | مادر پیامبر موسی در زمان این پیامبر مسئول محافظت از وی بود. عبری ها معتقد بودند که یک ناجی می آید و آنها را از فرعون نجات می دهد. اینجاست که اهمیت نقش یوکاباد افزایش می یابد. اکنون خدا مسئول خدا است که از این پیامبر مراقبت می کند. حتی هنگامی که به او دستور داده می شود کودک را در نیل قرار دهد ، باید بر احساس محبت و قلب مادرش در مسیر خدا غلبه کند. درام پشت شخصیت تاریخی یوکاباد چالش های بسیاری دارد. یوکابد یکی از معدود زنان در تاریخ مذهبی جهان است که خداوند مستقیماً با او صحبت می کند و از طرف دیگر ، او باید از پسرش در برابر همه تهدیدها مراقبت کند. عوامل بازیگر فرصتی برای استفاده از هر آنچه است که قدرت عملکرد آنها برای بازی صحیح این نقش است.
سکس بازی | ماریلا زاری داستانی برای بازی در بناهای تاریخی در حرفه خود به عنوان بازیگر دارد. اما هیچکدام از آنها متعلق به دوران باستان نبودند. لحظه ای که حتی می تواند ارتباط با خود بازیگر دشوار باشد. اما ماریلا زاری توانسته است نقش زنی را که مجبور است بارداری خود را بگذراند ، رنج ببرد و به دنیا آوردن فرزند با تکنیک های حسی که از تاریخ عمل وی ناشی می شود ، دشوار است. اما شاید اوج نقش او در بازیگری در یوکاباد لحظه های برقراری ارتباط با خدا و دریافت پیام های آسمانی باشد. وقتی او حتی همسرش را باور نمی کند ، اما او گوش می دهد ، پسرش را می پذیرد و به سختی عجیب می کند. زاری این جزئیات را به روشی بسیار معتبر ارائه می دهد و یوکاباد معتبر را در تاریخ سینمای ایران ثبت می کند.