در ابتدای جلسه ، مسعود هاشمینژاد ، نویسنده “بازی خون” درباره فیلمنامه: “بازی خون” یک درام تاریخی است ، همراه با نقل قول های تاریخی ، که بخش هایی از آنها با تخیل چشمگیر و پرداخت بار سنگین تر احساساتی شده است و مؤثر
رابطه بازیگران در موضوع فیلم
“من همیشه به فیلم های تاریخی علاقه مند بودم ، به خصوص برای تاریخ معاصر.” من مطالعات زیادی را در این زمینه انجام داده ام و این به من کمک کرد تا با نقش خود بهتر ارتباط برقرار کنم. من سال گذشته تجربه مشابهی داشتم و بازی در چنین نقش هایی چالش برانگیز و جذاب است.
حسین میرزا محمدی در پاسخ به تغییر مسیر مشکلات اجتماعی خود به ژانر امنیتی و تاریخی ، گفت: “فیلم سابق من در ژانر جنایی Mysterios بود ، اما این بار تصمیم گرفتم درام تاریخی معاصر را با جاسوسی و راز تجربه کنم. و تفاوت این دو ژانر در فیلم.
سارا هاتامی همچنین در مورد تجربه بازی در فیلم گفت: “من همیشه برای شخصیت هایی که از سیستم شخصی من و زندگی واقعی دور هستند ، جذاب هستم. من علاقه مند به تجربه نقش های مختلف و جلوگیری از تکرار کار مشابه هستم. حضور در این فیلم یکی این یکی از چالش برانگیزترین بازیگری من بود ، اما در عین حال بسیار دلپذیر. تفاوت اصلی این نقش و سایر نقش هایی که من تا به حال بازی کرده ام ، شکاف عمیق بین شخصیت من و این شکل است.
Kissan Dibaj ، یک خط دیگر از فیلم ، افزود: “این بسیار جذاب است زیرا در واقعیت اتفاق می افتد ، و در ابتدا می خواهد متن خوبی را که نویسنده فکر می کند فکر کند.
پیام احمدینیا در مورد چالش های بازی در “بازی خونی” گفت: ما یک گروه بسیار خوب داشتیم و چندین ماه در جنگل های شمالی کار کردیم. شخصیت خلیل ما احساس بازی در “نیمروز” هادی حجرهار داشت و من سعی کردم چنین چهره ای را بازی نکنم. من سعی کردم تا حد امکان به این فیلم چیزی اضافه کنم و این رقم یک چریکی خوب خواهد بود.
تفاوت در جو تاریخی
Khoshzm ارسطو در مورد تجربه حضور در یک فیلم تاریخی اظهار داشت: من تاکنون در موضوعات مختلفی بازی کرده ام ، اما برای من بسیار جذاب بود زیرا این امر به یک رویداد کم هزینه تر اشاره دارد. من امیدوارم که این کار به عنوان یک مقام سینمایی برای داستان پردازی یک رویداد تاریخی دیده شود. این بسیار بی عیب و نقص بود و دوست دارم در فیلمی باشم که اگر در جایی از این داستان تاریخی ذکر شده بود ، ذکر می شد.
موسیقی و جو
کارگردان “بازی خونی” سؤال از استفاده بیش از حد از موسیقی در فیلم را گفت: “ما سعی کردیم یک اتاق در جو داشته باشیم.” موسیقی در این فیلم نه تنها یک عنصر سمعی و بصری است بلکه نقش مهمی در ایجاد دنیای فیلم نیز ایفا می کند. ما تصمیم گرفته ایم از موسیقی استفاده کنیم که عمدتا برای فضا برای بهبود کار کار است.
تحقیقات تاریخی و منابع فیلم
در بخش دیگری از جلسه ، یکی خبرنگاران در مورد منابع تاریخی مورد استفاده در این فیلم سؤال کردند و کارگردان توضیح داد: علاوه بر مستندهای بصری و عکسهای واقعی از وقایع این زمان ، ما تحقیقات گسترده ای در زمینه جنگ شهری و طراحی مقیاس داشتیم. منابع کتبی مختلفی از جمله کتاب ها مورد بررسی قرار گرفت که برخی از آنها مهم نیستند. تحقیقات شفاهی نیز برای بستن داستان فیلم با افراد ذیربط انجام شد.
در پایان جلسه ، کارگردان از حمایت تهیه کنندگان و عوامل فیلم قدردانی کرد و با موفقیت آرزو کرد کل جشنواره.