جمعه نهم آذر قسمت پایانی سریال «بازنده» به کارگردانی امین حسین پور منتشر می شود; سریالی معمایی که از همان قسمت اول ذهن مخاطب را درگیر ماجرای کودک دزدی می کند و مدام معماهای جدیدی را ارائه می کند. با توجه به اینکه چند روز دیگر تا مشخص شدن گره نهایی و مشخص شدن اصل ماجرا باقی مانده است، بازار گمانه زنی ها در فضای مجازی داغ شده است..
به گزارش بازتاب آنلاین، در اولین قسمت از سریال «بازنده» پسر یک و نیم ساله یک زوج جوان ناپدید می شود و وقتی بازپرس پرونده را باز می کند و سرنخ هایی را که اکنون کشف می کند، داستان ابعاد پیچیده تری به خود می گیرد. پس از انتشار قسمت دهم سریال، مخاطبان با فرضیه هایی درباره پسر گمشده ارغوان و کاوه نظرات مختلفی دارند.
فرضیه اول | بسیاری معتقدند قاتل اصلی خود ارغوان است. از آنجایی که مدام تاکید می شود که ارغوان از بیماری روانی رنج می برد که در زمان عصبانیت کارهایی را انجام می دهد و بعداً آنها را به یاد نمی آورد، این احتمال وجود دارد که خودش در هنگام عصبانیت پسر را کشته باشد. حتی ممکن است قبل از رفتن به مهمانی در خانه آوا، پسر را کشته باشد و کاوه نیز درگیر آن باشد. در این صورت این احتمال نیز وجود دارد که برای بدتر نشدن حال ارغوان، خودش از آوا مراقبت کند.یکی بیرون آوردن جسد از خانه و شاید دلیل رابطه او با آوا نیز به همین موضوع مربوط باشد. اگر اتفاقات به این شکل پیش رفته باشد، احتمالا کل ماجرای دزدی ها، عکس ها، فیلم ها و… مربوط به نقشه کاوه پیش رفته است.
فرضیه دوم | با توجه به تاکید بر اوضاع نابسامان شرکت کاوه، این احتمال وجود دارد که کاوه با همکاری آوا کودک را برای اخاذی از خانواده همسرش دزدیده باشد. در این مورد نیز پیش بینی می شود که نقشه ها توسط کاوه طراحی شده است، اما با این تفاوت که انگیزه اصلی این بار پول گرفتن است و کمک نکردن به آوا که سلامتی او را به خطر نیندازد.
فرضیه سوم | می توان فرض کرد که روح کاوه نمی داند چه کسی بچه را دزدیده است و او واقعاً از ابتدا همه چیز را صادقانه گفته است. در این مورد آوا با همراهی مردی بیرون از ساختمان این نقشه را برای دستیابی به موقعیت بهتر با دزدی از یک کودک و اخاذی از خانواده متمول او انجام داد. آوا از بیماری ارغوان و علاقه کاوه به او سوء استفاده کرد و اطلاعاتی به دست آورد تا پسر را راحتتر از خانه بیرون کند.
علاوه بر اینها، فرضیه های دیگری نیز وجود دارد که ضعیف تر از اینها هستند. باید دید کارگردان چگونه می تواند از اطلاعاتی که از ابتدا در اختیار مخاطبان قرار می گیرد برای تکمیل این معما استفاده کند.