به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سوال اصلی اینجاست که تلویزیون با چه پیشینه ای به منوچهر هادی اعتماد می کند و تعدادی پروژه در اختیار او می گذارد؟ همان کارگردانی که نه در تلویزیون و نه در شبکه خانگی سریال های قوی تولید نکرده است.

بعد از پروژه های شکست خورده «دل»، «گیسو»، «نیسان آبی» و «نیوکمپ»، منوچهر هادی به تلویزیون بازگشت و با این پیشینه ناموفق، مدیران تلویزیون یکی پس از دیگری سریال ها را به او سفارش می دهند.

شهریور وقتی امسال اعلام شد که منوچهر هادی سریال طنز ماه عسل را برای تلویزیون کارگردانی می کند، این سوال را مطرح کردیم که اساس اعتماد تلویزیون به یک کارگردان چیست؟ آیا سابقه کارگردان برای مدیران مهم نیست؟ چرا کارگردانانی که موفقیت بیشتری دارند باید پشت تلویزیون بمانند و کارگردانی مثل هادی به این سرعت پروژه ها را بپذیرد؟ حالا دو ماه از انتشار این مطلب می گذرد و این سوالات مطرح شده و شنیده ایم که هادی سریال اجتماعی جدیدی را بعد از ماه عسل انجام می دهد.

منوچهر هادی پس از ساخت سه سریال خوب، بد، جلف، بچه خداحافظ و دلدادگان در تلویزیون و ساخت چند فیلم سینمایی، به شبکه تلویزیونی داخلی رفت و سریال‌های عاشقانه، دل، گیسو را تهیه کرد. کارگردانی «نیسان آبی» و «کمپ جدید».

می‌توان گفت از سریال‌هایی که هادی برای شبکه داخلی تولید کرد، تنها سریال اولش «عاشقانه» اثری موفق و پرمخاطب بود. تجربیات بعدی او در این زمینه آثاری بود که با انتقادات زیادی مواجه شد و حتی نویسندگان این مجموعه ها را راضی نکرد.

«دل»، «نیسان آبی»، «گیسو» و «نیوکمپ» نیز با اعتراضات شدیدی مواجه شدند و اوضاع به جایی رسید که هادی مجبور شد به تلویزیون بازگردد.

به نظر می رسد مدیران به قوت یک کارگردان و جذابیت آثار او توجهی ندارند و سرعت یک کارگردان در ساخت سریال برایشان اولویت بیشتری دارد. حتی در شرایطی که بسیاری از کارگردانان مطرح و شناخته شده پشت درهای تلویزیون مانده اند.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما