دو نفر در تیراندازی در اتریش دست داشتند یکی مقامات محلی کشته شدند و قاتل هنوز متواری است.

به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه سوئیسی تاگوس آنسایگر، پلیس اتریش به دنبال تروریستی 56 ساله است که گفته می شود به دو نفر شلیک کرده است. به گفته مسئولان یکی در میان قربانیان شهردار منطقه 1000 نفری کیرشبرگ اوب در اتریش علیا نیز دیده می شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این سیاستمدار محلی 64 ساله از حزب محافظه کار ÖVP در یک علفزار به ضرب گلوله کشته شد. به گفته پلیس، دومین فرد کشته شده نیز یک مرد بوده است. از آنجایی که دو مقتول نیز در این شکار شرکت داشتند، اختلاف شکارچیان انگیزه احتمالی این قتل تلقی می شود.

جستجو برای یافتن مظنون که از نظر پلیس بسیار خطرناک است ادامه دارد. سخنگوی پلیس گفت: تمام خدمات اورژانس موجود از جمله واحد ویژه کبرا در محل حضور دارند.

به گزارش رسانه ها، این تیراندازی صبح روز دوشنبه در Mühlviertel در اتریش علیا رخ داد. همانطور که ایالت اتریش علیا تایید کرد، فرانتس هوفر، شهردار ÖVP در Kirchberg ob an der Donau (منطقه روهرباخ)، در تیراندازی کشته شد. صبح امروز پلیس اعلام کرد که یک مورد دیگر نیز کشته شده است. جسد قربانی دوم در Arnreit (منطقه Rohrbach) پیدا شد و گمان می‌رود که جسد یک افسر پلیس باشد.

پلیس یک گزارش تحت تعقیب تهیه کرد و به مردم اطلاع داد. جست و جو برای یافتن مردی 56 ساله که گمان می رود راننده فولکس واگن کادی نقره ای رنگ باشد، ادامه دارد. مقامات همچنین هشدار می دهند که مظنون مسلح و “بسیار خطرناک” است.

برخی رسانه ها نیز از قربانی سوم خبر دادند. اما پلیس این موضوع را تایید نمی کند. در اوایل بعدازظهر، سرانجام پلیس تصاویر و نام مظنون را که هنوز متواری بود، منتشر کرد.

عملیات گسترده ای برای جست و جوی عامل جنایت از اوایل صبح در منطقه بزرگ روهرباخ در جریان است. منطقه وسیعی محاصره شده و خانه ها در حال جستجو هستند. به گفته پلیس، تمامی نیروهای اورژانس موجود در حال انجام وظیفه هستند. سگ های جستجوگر، خودروهای زرهی و هلیکوپتر نیز در محل حضور دارند. یگان های مسلح نیز مستقر شدند.

دفاتر منطقه ای رورباخ و دفتر شهرداری در این منطقه پس از مشورت با پلیس به دلایل امنیتی تعطیل شدند. پلیس از مردم منطقه خواست تا دستورات ماموران را دنبال کنند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما