به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین؛ خود نوازنده نیانبان در کنسرت 6 آبان ماه در مرکز همایش های برج میلاد گفت: اگر دفاع از خلیج فارس و حاکمیت سه جزیره ایرانی مزدور است، پس من مزدور هستم.

وی در ادامه بر اهمیت هویت ملی خود تاکید کرد و گفت: اگر در این صحنه ایستاده ام به این دلیل است که نقطه مشترک من جغرافیای ایران است. هر کس برای وطن می جنگد برای من ارزشمند است. گروه لیان در کشورهای مختلف اجرا داشته است و در همه جا قبور شهدای گمنام وجود دارد. همه به کسانی که جانشان را فدای کشور می کنند احترام می گذارند.

شریفیان در خصوص اهمیت حفظ نام خلیج فارس گفت: من سواد سیاسی ندارم، اما به عنوان یک محقق و کارشناس علوم اجتماعی آموزش دیده، اظهار نظر در این خصوص را موجه می دانم کنسرت بیان شد; آیا می توان منکر نفوذ آفریقایی ها در بوشهر یا موسیقی اعراب و هندی ها شد؟ بنابراین سایر کشورها نیز باید به ما احترام بگذارند و بدانند خلیج فارس همیشه خلیج فارس است.

وی افزود: در امارات بازاری به نام ابن بطوطه وجود دارد; اگر ابن بطوطه برایشان مهم است و چنین سازمانی برایش ساخته اند، بدانند که نام خلیج فارس را هم در کتاب هایش آورده است. لطفا تاریخ را تغییر ندهید زیرا خلیج فارس همیشه بوده و خواهد بود.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما