هوندا سیویک یکی یکی از محبوب ترین سدان های هوندا این شرکت است. آذر امسال وارد بازار ایران شد و به صورت خودروهای وارداتی به فروش می رسد.

هوندا سیویک یکی یکی از سدان های ژاپنی است که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی دارد و همواره یکی از پرفروش ترین محصولات هوندا بوده است. تولید این خودرو از سال 1351 آغاز شد و تاکنون 11 نسل از این خودرو طراحی و به تولید رسیده است.

ملاقات با سدان ژاپنی بازار ؛ هوندا سیویک جدید چه مشخصاتی دارد؟

شرکت آذریوار نیز به عنوان یکی در میان شرکت هایی که محصولات هوندا را وارد بازار ایران می کنند، آخرین نسل و مدل این خودرو را برای فروش در بازار ایران انتخاب کرده اند که از نظر مشخصات و امکانات خودرویی بسیار باکیفیت محسوب می شود. یکی یکی از بهترین گزینه ها در سیستم خودروهای وارداتی به حساب می آید. در ادامه به مشخصات و ویژگی های این سدان جذاب ژاپنی می پردازیم.

مشخصات فنی سدان ژاپنی این شرکت. آذر ساله

قلب تپنده این سدان جذاب ژاپنی یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با فناوری تزریق مستقیم سوخت (V-TEC) است که می تواند در مجموع 180 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو تولید کند. هوندا سیویک مدل 2024 با کمک این موتور می تواند در 8.1 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد که با توجه به وزن 1389 کیلوگرمی این خودرو رقم بسیار خوبی است.

دیدار با سدان بازار ژاپن؛ مشخصات هوندا سیویک جدید چیست؟
ملاقات با سدان ژاپنی بازار ؛ هوندا سیویک جدید چه مشخصاتی دارد؟

سیستم تعلیق به کار رفته در محور جلوی این خودرو از نوع مک فرسون بوده و در محور عقب شاهد استفاده از سیستم تعلیق چند لینک هستیم. نکته ای که در مورد سیستم تعلیق چند لینکی این خودرو باید بدانیم این است که سیستم تعلیق این خودرو دقیقا از نوع مولتی لینکی است که در خودروهای معروف اروپایی و ژاپنی می بینیم و از نوع مک فرسون مولتی نیستند. -نوع لینک به همین دلیل می توانند به راحتی از انتقال ضربه های طولی جلوگیری کرده و به محفظه سرنشین هوندا سیویک وارد شوند.

طراحی کلی هوندا سیویک 2024

هوندا سیویک 2024 از سبک طراحی جدید محصولات هوندا بهره می برد که به این سدان ژاپنی طراحی اسپرت و نیمه لوکس بخشیده است و در مجموع سبک طراحی آن به گونه ای است که می تواند رضایت اکثر علاقه مندان را جلب کند. در نمای عقب این خودرو با توجه به شیب مناسب سقف و همچنین برجستگی های کار شده بر روی درب صندوق عقب در کنار گرافیک چراغ عقب، می توان شاهد طراحی منحصر به فردی در این خودرو بود.

دیدار با سدان بازار ژاپن؛ مشخصات هوندا سیویک جدید چیست؟
ملاقات با سدان ژاپنی بازار ؛ هوندا سیویک جدید چه مشخصاتی دارد؟

در داخل کابین این سدان ژاپنی نیز می توان از سبک طراحی لوکسی که کیفیت ساخت و طراحی در آن کاملا مشهود است، قدردانی کرد. نکته دیگری که در داخل کابین هوندا سیویک به وضوح دیده می شود این است که طراحی قسمت های مختلف این خودرو بسیار کاربردی است و ترکیب این اجزا هماهنگی بسیار خوبی در داخل کابین این خودرو ایجاد کرده است که همان طراحی است. سبک دریچه های سیستم تهویه، پنل تهویه، طراحی درب ها و …. آنها گواه این تاریخ هستند.

دیدار با سدان بازار ژاپن؛ مشخصات هوندا سیویک جدید چیست؟
ملاقات با سدان ژاپنی بازار ؛ هوندا سیویک جدید چه مشخصاتی دارد؟

HONDA CIVIC امکانات ایمنی و راحتی

اگرچه تعرفه و سقف واردات خودرو مانع از عرضه نسخه فول آپشن این خودرو شده است، اما نسخه وارداتی هوندا سیویک که این شرکت آذر یوردسال آن را در بازار ایران عرضه می کند و امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. از امکانات ایمنی و راحتی این سدان ژاپنی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 8 کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، رادار خواندن بین خطوط، ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، سیستم کنترل استارت در سربالایی، مونروف برقی، صندلی‌های جلو گرمکن، تهویه مطبوع اتوماتیک، استارت با دکمه، فرمان برقی، صفحه نمایش لمسی، اندروید اتو، Apple CarPlay، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی در خط خودکار، سیگنال خوان رادار، تنظیم حالت رانندگی، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، سنسور نور، سنسور باران، نور بالا خودکار، آینه الکتروکرومیک، دوربین عقب و غیره.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما