به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده وزیر دفاع امروز دوشنبه در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید دانشجویان غیرایرانی و تعدادی از نظامیان خارجی مقیم تهران گفت: قرآن به ما توصیه می کند که خود را آماده کنیم. و با تمام وجود قوی باش تا تبدیل شوی و یکی یکی از این قدرت ها، قدرت علمی است و هر کشوری که این قدرت را داشته باشد بر دیگران برتری دارد.

وی با بیان اینکه این قدرت علمی گاه از طریق استکبار جهانی در راه شر به کار می رود، گفت: اما زمانی که این قدرت علمی در دست افراد مؤمن و عدالت خواه باشد در جهت تعالی خیر و مبارزه با ظلم استفاده می شود. .

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به حضور آمریکا در شدیدترین نقاط جهان از جمله در دریای چین جنوبی و تحریک تایوان، تنگه ها و آبراه های بین المللی مانند تنگه باب المندب اشاره کرد. و همچنین در جنگ روسیه و اوکراین افزود: این حضورها و مداخلات به سمت یکجانبه گرایی آمریکا در جهان پیش می رود، کشورهای مسلمان و غیرمسلمان باید بر اشتراکات خود متمرکز شوند و آنها را تقویت کنند. استفاده از قدرت علمی

امیر نصیرزاده افزود: این کلاس ها به مطالعه، تحقیق و طوفان فکری درباره مشترکات و عوامل همگرایی می پردازند که تعداد آنها بسیار زیاد است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تمامی قوانین بین المللی را که به ظاهر برای حقوق بشر و عدالت ایجاد شده بود زیر پا گذاشته است، تاکید کرد: در تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران، این اتفاق افتاد که ما فوراً آن را تعمیر و با علم و قدرت علمی خود جایگزین کردیم، در حالی که اگر این قدرت به واسطه علم در اختیار دیگران قرار می گرفت هرگز به ما اجازه این کار را نمی دادند.

27215

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما