آلن ریچسون ، بازیگر سریال ریچر، پروژه اکشن جدید خود را در قالب فیلمی به نام رانر (Runner) یافته و ددلاین به صورت رسمی اعلام کرد که این بازیگر به این فیلم پیوسته است.

فیلم The Runner درباره یک پیک ویژه است که تنها سه ساعت فرصت دارد تا یک عضو حیاتی را به‌ منظور نجات دختری هفت‌ساله که نیاز فوری به پیوند دارد، منتقل کند؛ اما این مأموریت ساده به‌سرعت به یک نبرد مرگبار تبدیل می‌شود، چرا که رئیس یک باند جنایتکار بدنام مصرانه به دنبال تصاحب این عضو است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


آلن ریچسون به فیلم The Runner پیوست

«اسکات وا»، کارگردان فیلم‌های جنون سرعت و بی‌مصرف‌ها 4، هدایت این فیلم اکشن و هیجان‌انگیز را بر عهده دارد و قرار است فیلمبرداری این پروژه در مارس سال آینده در لندن آغاز شود.

استودیوی A Higher Standard، پیش از برگزاری بازار فیلم آمریکا در ماه آینده در لاس وگاس، فروش بین‌المللی این اثر را بر اساس فیلمنامه‌ای از «مایلز هابلی» و «تامی وایت» که در لیست سیاه سال 2023 قرار گرفته، آغاز می‌کند.

آلن ریچسون

«ریچسون» به‌زودی در فصل سوم سریال ریچر، سریالی که اخیراً تمدید زودهنگام برای فصل چهارم نیز دریافت کرده و همچنان یکی از پرمخاطب‌ترین تولیدات اصلی Prime Video به شمار می‌رود، بازمی‌گردد. او همچنین مشغول ساخت پروژه اکشن علمی‌تخیلی جنگ ماشین برای نتفلیکس است و می‌خواهد در قسمت یازدهم سری سریع و خشمگین نیز نقش خود را تکرار کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری «آلن ریچسون» چیست؟ آیا بازی او در سریال ریچر را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما