تیزر قسمت هفتم سریال پنگوئن منتشر شد

قسمت جدید سریال پنگوئن با عنوان گردهمایی طلایی بینندگان را با یک تعلیق هیجان‌انگیز و نفس‌گیر رها کرد و تیزر قسمت هفتم سریال پنگوئن دنباله آن اتفاقات را نشان داد.

در قسمت 6 این سریال، «سوفیا فالکون» و «سال مارونی» که با همکاری یکدیگر درصدد مقابله با «ازوالد کابلپات» در مسیر صعودش به قله دنیای جنایتکاران گاتهام بودند، موفق شدند شاید تنها فردی را که برای او مهم باشد، یعنی مادرش «فرانسیس» را بربایند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر قسمت هفتم سریال پنگوئن منتشر شد

تنها دو قسمت از پنگوئن باقی مانده است و تیزر قسمت 7 سریال پنگوئن به وضوح می‌تواند این را نشان دهد. قسمت 7 آخر کلاه شاپو، یکشنبه هفته آینده ساعت ۹ شب به وقت شرق آمریکا از شبکه HBO و Max پخش خواهد شد.

تیزر قسمت هفتم سریال The Penguin نشان می‌دهد که «اوز» از این که «فرانسیس» در چنگ بزرگ‌ترین دشمنانش افتاده وحشت‌زده است. سال نیز با ضربه‌های چوب گلف بر وضعیت او افزوده است. هرچند «اوز» در مهارت فرار از موقعیت‌های به ظاهر غیرممکن مهارت دارد و با دو قسمت باقی مانده، انتظار می‌رود که همچنان نقشه‌هایی در آستین داشته باشد.

عنوان این قسمت کلاه شاپو است. این عنوان می‌تواند اشاره‌ای به فیلم کلاسیک سال 1935 با بازی «فرد آستر» و «جینجر راجرز» باشد. «اوز» و مادرش از علاقه‌مندان به فیلم‌های قدیمی هالیوود هستند و به احتمال زیاد هر دو این فیلم را دیده‌اند.

از طرفی، در بخش عمده‌ای از تاریخ حضور پنگوئن به عنوان یکی از دشمنان بتمن، او کلاهی شاپو به سر داشته است. شاید عنوان این قسمت نیز اشاره‌ای به همین نماد باشد و شاید شاهد این باشیم که نسخه خشن‌تر پنگوئن، برخی از اجزای نمادین پوشش کلاسیک خود را تکمیل کند.

تا کنون، پنگوئن یک سریال بی‌نظیر بوده و بسیاری مشتاقانه منتظرند تا ببینند داستان آن چگونه به پایان می‌رسد. رویدادهای این سریال به فیلم بتمن: بخش دوم که قرار است در سال 2026 منتشر شود، پیوند خواهد خورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال پنگوئن چیست؟ شما قسمت جدید سریال را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما