به گزارش پی ام آپ به نقل از ایسنا، دیوید هریس که با بازی در نقش کوچیز در فیلم کلاسیک «جنگجویان» در سال 1979 شناخته می شد، بر اثر سرطان در خانه خود در شهر نیویورک درگذشت.

فیلم «جنگجویان» که از رمان سال 1965 سول اوریک به همین نام اقتباس شده است، داستان یک باند خیابانی شهر نیویورک را روایت می کند که پس از تحت تعقیب قرار گرفتن به دلیل قتل، مأموریتی را برای سفر از برانکس به جزیره کونی آغاز می کنند.

این فیلم پس از اکران توسط منتقدان مورد توجه قرار گرفت، اما از آن زمان مورد استقبال طرفداران سرسخت قرار گرفت و در حال حاضر امتیاز 88 درصدی را در وب سایت رتبه بندی منتقدان Rotten Tomatoes دارد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، دیوید دومینیک هریس در 18 ژوئن 1949 در نیویورک به دنیا آمد. او در دبیرستان هنرهای نمایشی تحصیل کرد، جایی که یک معلم انگلیسی به او پیشنهاد پیوستن به بخش نمایش را داد. اولین نقش مهم هریس در سال 1976 در فیلم تلویزیونی “قاضی هورتون و پسران اسکاتسبورو” نامزد جایزه امی بود. در سال 1977 در نمایش «سرویس مخفی» در کنار مریل استریپ و جان لیتگو بازی کرد و تنها چند سال بعد از سوی والتر هیل برای بازی در فیلم «جنگجویان» انتخاب شد.

هریس در دهه های 1980، 1990 و 2000 در فیلم ها ظاهر شد. از جمله بروبیکر در دهه 1980، داستان یک سرباز در سال 1984،کوئیک نقره ای» در سال 1980 و «جیمز وایت» در سال 2015. او همچنین در قسمت هایی از سریال «قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه» در تلویزیون ظاهر شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما