بیوگرافی آترین بی نیدا

آترین بی نیاز نوازنده و نوازنده گروه ایوان بند متولد دهه 70 و حدود 30 سال سن داشت. بنا به گزارش برخی رسانه های آنلاین، آقای آترین فعالیت موسیقی خود را از سنین پایین آغاز کرد و به تدریج توانست گام های تاثیرگذاری در موسیقی پاپ بردارد و با چهره های شناخته شده هنری همکاری کند.

سوابق

علت مرگ «آترین به نیاز» نوازنده ایرانی چه بود؟

آترین بی نیاز در طول سال های فعالیت گروه ایوان به عنوان رهبر ارکستر فعالیت می کرد. با اینکه جوان بود اما کاملاً موفق و حرفه ای بود و به همین دلیل پیشنهاد همکاری از خوانندگان معروف دریافت کرد. از همکاری های آترین بی نیاز با هنرمندان سرشناس می توان همکاری های او با رضا صادقی و همایون شجریان و دیگر خوانندگان معروف را برشمرد.

علت مرگ غیر ضروری

علت مرگ «آترین به نیاز» نوازنده ایرانی چه بود؟

برخی منابع می گویند آترین نیاز در سال های اخیر با سرطان مبارزه کرده و در سال های گذشته روند درمانی خوبی داشته است. با این حال، طی چند ماه گذشته بیماری او به تدریج تشدید شده است. آبان 1403 خودکشی کرد.

گروه ایوان باند

علت مرگ «آترین به نیاز» نوازنده ایرانی چه بود؟

گروه ایوان باند یکی یکی از گروه های موسیقی ایرانی است که موسیقی بسیار زیبایی ارائه می دهد. اعضای این گروه را حسین شریفی خواننده گروه و فواد غفاری آهنگساز تشکیل می دهند. البته حدیث دهگان نیز با این گروه همکاری می کند.

منبع: روزیاتو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما