بازیگر معروف درگذشت







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، فیلم «جنگجویان» بر اساس رمانی به همین نام در سال 1965 نوشته سول یوریک ساخته شده است و داستان یک باند خیابانی نیویورکی را روایت می کند که پس از تحت تعقیب قرار گرفتن به جرم قتل، ماموریتی را در برانکس انجام می دهند. جزیره کونی

این فیلم پس از اکران توسط منتقدان مورد توجه قرار گرفت، اما از آن زمان مورد استقبال طرفداران مشتاق قرار گرفت و اکنون در وب سایت نقد منتقدان Rotten Tomatoes امتیاز ۸۸ درصدی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، دیوید دومینیک هریس در 18 ژوئن 1949 در شهر نیویورک متولد شد. او در دبیرستان هنرهای نمایشی تحصیل کرد، جایی که یک معلم انگلیسی به او پیشنهاد ورود به بخش بازیگری را داد. اولین نقش مهم هریس در فیلم تلویزیونی «قاضی هورتون و پسران اسکاتسبورو» نامزد جایزه امی در سال 1976 بود. در سال 1977 در سریال «سرویس مخفی» با مریل استریپ و جان لیتگو بازی کرد و تنها چند سال بعد توسط والتر هیل برای بازی در فیلم «جنگجویان» انتخاب شد.

هریس در دهه های 1980، 1990 و 2000 در فیلم هایی ظاهر شد، از جمله بروبیکر در دهه 1980، داستان یک سرباز در سال 1984،کوئیک نقره ای» در سال 1980 و «جیمز وایت در سال 2015». او همچنین در اپیزودهای قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه در تلویزیون ظاهر شد.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما