به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، به نظر می رسد بدون پرداخت خسارت به نتفلیکس امکان فسخ قرارداد وجود نداشته باشد و این تصمیم کارگردان می تواند بر برنامه ریزی تولید فیلم ها تاثیر بگذارد. علاوه بر این، برخی شایعات این پروژه را به عنوان یک سریال معرفی می کنند، اما نتفلیکس در این مورد اظهار نظری نکرده است.

به گزارش سینماپرس، همچنین شایعه شده است که غول استریم حتی پس از شنیدن نگرانی های گرویگ در این زمینه همچنان حاضر به تغییر استراتژی برای انتشار مستقیم فیلم در سرویس استریم نیست. فیلم‌های «سرگذشت نارنیا» بر اساس سری کتاب‌های سی‌اس لوئیس نویسنده مشهور ایرلندی است. اولین فیلم با نام The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe در دسامبر 2005 اکران شد و بیش از 745 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. پس از آن Narnia 2: Princess Caspian در می 2008 با 419 میلیون دلار و The Chronicles of Narnia 3: Voyage of the Dawn Treader در دسامبر 2010 با 415 میلیون دلار قرار گرفتند. پس از این سه فیلم، حقوق ساخت نارنیا در سال 2011 به نتفلیکس منتقل شد.

گرویگ پیش از این با اشاره به علاقه خود به آثار لوئیس از دوران کودکی، نسبت به ساخت فیلم جدیدی از این فرانچایز ابراز اشتیاق کرده بود. او گفت: “من واقعاً برای نارنیا احترام زیادی قائل هستم” و به انجام آن فکر کنید. و من با احتیاط وارد آن می شوم زیرا می خواهم آن را درست انجام دهم.

گرویگ که دو فیلم «لیدی برد» (2017) و «زنان کوچک» (2019) را در کارنامه کاری خود دارد، سال گذشته با فیلم «باربی» توانست به موفقیت بزرگی در گیشه دست یابد. “باربی” به عنوان یکی این فیلم با فروش بیش از 1.4 میلیارد دلار به عنوان یکی از پرفروش ترین فیلم های سال 2023 شناخته می شود. این موفقیت گرویگ را به اولین کارگردان زن تبدیل کرد که به تنهایی فیلمی میلیارد دلاری را کارگردانی کرد. با این حال او و مارگو رابی که نقش «باربی» را بازی می کرد، نتوانستند جایزه ای در اسکار بگیرند.

۲۴۴۵۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما