کف قیمت طلا شکسته شد/قیمت جدید طلا امروز ۷ آبان ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، اونس طلا امروز در بازار جهانی کاهش یافت؛ این کف قیمت 2740 دلار را شکست و به زیر این کانال سقوط کرد.

تحلیل قیمت نشان می دهد که هر اونس طلا در بازار جهانی با کاهش 16 دلاری به 2731 دلار سقوط کرد.

این بدان معناست که قیمت طلا در اولین روز معاملاتی هفته در بازارهای جهانی 0.6 درصد کاهش یافت.

این در حالی است که با وجود کاهش قیمت هر اونس طلا، عملکرد یک هفته ای بازار جهانی رشد 0.3 درصدی و افزایش یک ماهه قیمت طلا 2.6 درصدی را نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، شاخص دلار آمریکا 0.2 درصد افزایش یافت و طلا را برای دیگر دارندگان ارز جذاب‌تر کرد، در حالی که بازده اوراق قرضه آمریکا نیز افزایش یافت.

بر اساس داده‌های روز جمعه، احساسات مصرف‌کننده در ایالات متحده در اکتبر به بالاترین حد خود در شش ماه گذشته رسید و این افزایش در میان جمهوری‌خواهان که مطمئن‌تر از پیروزی دونالد ترامپ بودند، محسوس‌تر بود. شمش طلا در محیطی با نرخ بهره پایین رشد می کند و به عنوان پوششی در برابر عدم اطمینان سیاسی و اقتصادی دیده می شود.

بر اساس ابزار FedWatch CME، بازارها با احتمال 94.8 درصدی برای کاهش 25 واحدی نرخ بهره در نشست نوامبر فدرال رزرو قیمت گذاری می کنند.

با نزدیک شدن به روز انتخابات در ایالات متحده در 5 نوامبر، عدم اطمینان در حال افزایش است زیرا نظرسنجی های اخیر نشان دهنده رقابت نزدیک بین دونالد ترامپ و کامالا هریس است. معامله گران گزارش مشاغل روز جمعه در ایالات متحده را زیر نظر خواهند داشت.

تقاضای فیزیکی طلا در هند هفته گذشته افزایش یافت، اما قیمت های بی سابقه بسیاری از خریداران خرده فروشی را از خریدهای معمول خود منصرف کرد.

۲۲۳۲۲۵

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما