bato-adv

چندی پیش اکبر عبدی که خاطره زیادی از بیان مسائل شخصی و مالی خود در برنامه های مختلف دارد، در ویدئویی از بازنشستگی و دریافت 7 میلیون تومان حقوق از وزارت آموزش و پرورش گلایه کرد و گفت: چگونه یک بازنشسته با این حقوق هزینه های خود را تامین می کند؟ در حالی که خرجش با داماد و عروس و نوه زیاد شده؟ آقای مسئولی که بیش از 40 میلیون حقوق برای مامور تعیین می کند و هیچ کاری نمی کنند یا می خوابند یا چرت می زنند. آقای قالیباف! شما صدای مردم هستید. باید دست به دامان مردم و بازنشستگان شد…» البته اکبر عبدی که بارها اعتراف کرده است که بسیاری از فیلم های بی کیفیت و بی ارزشی که بازی کرده به خاطر پول بوده است. تصور واقعی از زندگی یک بازنشسته با این درآمد اندک داشته باشد و نمی داند کسی که عروس و داماد و نوه دارد چگونه باید با این قیمت های بالا آبرومند شود. با چنین چهره هایی، اما او به عنوان یک بازیگر، سعی کرده بود تا آن ویدیو به این موضوع اشاره کرده باشد، اگرچه از ظاهر ویدیو به نظر می رسد که او به جای اینکه بخواهد یک موضوع بزرگتر را برجسته کند، به مشکل خود می پردازد.

به گزارش همشهری آنلاین، سیدمجد پوراحمدی، مدیرعامل صندوق هنر که به مسائل هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران می پردازد پس از پخش این ویدئو اعلام کرد: با آقای عبدی تماس گرفتم تا هماهنگی های لازم را انجام داده و مشکلات را بررسی کنیم که متوجه شدیم. خارج از کشور هستند و به محض بازگشت از آنها دعوت می کنیم و تا جایی که بتوانیم در خدمتشان خواهیم بود.» قاعدتاً آقای عبدی باید ابتدا به کشور برگردد تا بتواند حقوق ۷ میلیون تومانی خود را بگیرد و مشکلاتش را حل کند.

همچنین پوراحمدی گفت: آقای عبدی از اعضای صندوق اعتباری هنر هستند و به عنوان یک فرد دارای مدرک تحصیلی هنر و پیشکسوت مشمول طرح های حمایتی ما هستند که از جمله این طرح ها بیمه تکمیلی رایگان برای خود و ایشان است. خانواده‌ها هم از طرح تکریم بهره‌مند می‌شوند که با توضیحات پوراحمدی، موضوع را خنده‌دارتر می‌کند با آن قیافه و چهره درهم که حقوقش فلان است، واقعا به این حمایت ها نیاز دارد؟

حالا اکبر عبدی که گویا دیده بود با آن ویدیو صدمه زیادی زد، ویدیوی جدیدی را آپلود و منتشر کرد و توضیح داد که وضعیتش آنقدرها هم بد نیست. او در این ویدیوی جدید می‌گوید: «منظورم این حرف‌ها درباره خودم است نبود. قصد من این بود که نسبت به فردی که بعد از سی چهل سال خدمت با این دستمزد کم بازنشسته می شود بی احترامی کنم. شاید چهار پنج سال دیگر زنده بمانم اما خانواده ام بعد از من مشکل مالی نداشته باشند. من آنقدر ترتیب داده ام، آنقدر عقل اقتصادی داشته ام که نیاز مادی ندارم. هم خودم و هم خانواده ام. عده ای شک کردند که اکبر عبدی نیازمند است و گفتند شماره کارتت را بده تا به حسابت پول بگذاریم. با تشکر از این افراد و لطفا با مبلغی که فکر می کردید باید به من کارت با کارت به اولین نفری که به شما نزدیک است کمک کنید. دو درصد از شنوندگان آن ویدیو مرا در ذهن خود محاکمه کردند و حکم دادند که من بدبخت هستم و به کمک نیاز دارم. خیر من از خیریه شما دارم و حتی اگر بتوانم به دیگران کمک خواهم کرد. اگر می توانید به عزیزانتان کمک کنید. شبکه مجازی برای این چیزها نیست، برای درد است. او نمی خواهد شما در مورد دیگران صحبت کنید و تصمیم بگیرید.”

بهتر بود خود اکبر عبدی قبل از انتشار آن ویدئو با همان دوراندیشی و شیطنتی که دارد به عواقب آن فکر می کرد تا مجبور نشود در بیرون از خانه وقت بگذارد و از ثروت و خانواده اش صحبت کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما