برخی از جن گیران گاهی اوقات آدرس دقیق اشیاء گم شده و اتومبیل های دزدیده شده را به شما می دهند.

حجت الاسلام ولی الله نکی پورفر خطاب به روش های فریب جن گیران گفت: برخی جن گیران گاهی آدرس دقیق اقلام مفقود شده و خودروهای مسروقه را می دهند به همین دلیل برای مردم جذاب است اما این فرد بدبخت با ارتکاب گناه به این وضعیت رسید. ; یکی یکی از شاگردان ما نزد جن گیر رفت و گفت معلم ما می گوید امثال شما بنده شیطان و شیاطین هستند و آن شخص اعتراف کرد که من حتی بدون اجازه این شیاطین هم حق ندارم آب بخورم فرزندم مدتی است با آنهاست و البته آنها به من پول می دهند، اما همه اینها به بهای از دست دادن وجودش، حیثیتی را زیر پا می گذارد. جادوگری نیز از همین دست است، پس مجازات ساحر مرگ است، زیرا با گناه خود را در این دام انداخته و دیگران را بدبخت کرده است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: فردی که با جن ارتباط دارد حتی می تواند برای عده ای که فریب خورده اند خواب بیافریند، یکی از شاگردانم که در سال آخر قرآن و حدیث درس می خواند می گوید مشکلم را با حضرت فاطمه حل کردم. (عج) چون به او بدبین بودم داستان این بود.» در کلاس کارشناسی بود. یکی او از اساتید درس می گیرد و این استاد او را به عنوان یک عارف معرفی می کند و این شاگرد به او به عنوان استاد تصوف بسیار اعتماد می کند و به جایی می رسد که به او پیشنهاد ازدواج می دهد و این دختر احساس می کند که خوشبختی برگشته است. او طبق گفته این شخص، شب خوابیده و هرتز را دیده است. زهرا علیهاالسلام را دید، در خواب این ادعای تصوف را تأیید کرد و این بانو با اطمینان پاسخ مثبت داد.

این خانم گفت؛ بعد از مدتی بعد از ازدواج دیدم شوهرم بهانه می‌گیرد، با نوامیس مردم ارتباط برقرار می‌کند، بدرفتاری می‌کند، بعد متوجه شدم که با یک هیولا ازدواج می‌کنم و با اینکه طلاق گرفته‌ام، به ائمه بدبین شدم. .. تا زمانی که به او هشدار می دهید که این شخص برای شما رویایی دارد. البته باید دید این دختر با وجود اینکه این ابلیسک چنین تاثیری روی او می گذارد و می تواند او را بخواباند، چه ضعفی از خود نشان می دهد. گفتم راه نفوذ مؤمن بسته است، پس اینها با گناهانی راه را هموار کرده اند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما