بخش سفارشی سازی آستون مارتین ورکز چهار مدل از مدل های تولید محدود بسیار زیبای خود را که با همکاری استودیوی ایتالیایی Zagato طراحی شده اند به فروش می رساند.

مجموعه خودروهای ویژه استون مارتین شامل چهار خودرو است: Aston Martin Vanquish Zagato Shooting Brake، Vanquish Speedster، Vanquish Velant و یک DBS GT Zagato.

DBS GT Zagato نادرترین مدل در مجموعه استون مارتین است. به مناسبت صدمین سالگرد زاگاتو، تنها 19 نمونه از این ابرخودرو تولید شد. DBS GT Zagato از موتور V12 توئین توربوی خود 760 اسب بخار قدرت تولید می کند و در زمان عرضه 7.8 میلیون دلار قیمت داشت.

استون مارتین تنها 99 دستگاه از Vanquish Zagato Velant و Vanquish Shooting Brake تولید کرد. 28 دستگاه از Vanquish Speedster تولید شد. هر کدام از این خودروها از یک موتور 6 لیتری V12 تنفس طبیعی با قدرت 592 اسب بخار بهره می برند که به آنها اجازه می دهد در 3.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسند و به حداکثر سرعت بیش از 320 کیلومتر در ساعت دست یابند. هر یک از خودروهای ذکر شده در زمان عرضه دارای برچسب قیمتی در حدود یک میلیون دلار بودند.

یکی یکی از خودروهای گم شده از مجموعه استون مارتین، استون مارتین زاگاتو کوپه است که در سال 2020 با قیمت 765 هزار دلار به بازار عرضه شد و تنها 99 دستگاه از آن تولید شد.

استون مارتین قیمت مجموعه جدید خود را اعلام نکرده است. اما بعید نیست که بیش از 50 میلیون دلار هزینه داشته باشد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما