bato-adv

چند سالی بود که «نونخ» توانسته بود بینندگان را به سمت تلویزیون بکشاند، اتفاقی که به ندرت رخ می دهد، دیگر سریال های ساخته شده به ویژه سریال های ویژه این سال ها به دلیل کیفیتی که دارند، می توانند مخاطب را جذب کنند.

به گزارش همشهری آنلاین؛ سریال «نونخ» به تهیه کنندگی سعید آقاخانی فصل پنجم خود را به پایان رساند و مهدی فرجی تهیه کننده این سریال گفت: باید صحبت کنیم و ببینیم مدیران سیما برای ادامه این سریال در آینده چه تصمیمی خواهند گرفت. او البته در مورد ساخت نسخه سینمایی «نونخ» هم صحبت کرد؛ موضوعی که هرگز به صورت رسمی مطرح نشد.

5 ماه مانده به شروع سال جدید. یکی یکی از بازیگران «نونخ» با حضور در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه پرونده این سریال بسته شده و ساخت آن ادامه نخواهد داشت، گفت: البته خود سعید آقاخانی به عنوان کارگردان و بازیگر اصلی این سریال از پایان دائمی سریال خبر داده بود.

«نونخ» اولین بار در سال ۱۳۹۷ از شبکه یک پخش شد و آرام آرام جای خود را در میان مخاطبان باز کرد. فصل سوم سریال اوج خود را داشت، اما فصل چهارم افت محسوسی داشت. سری پنجم تا حدودی جبران کرد اما همچنان انتقادات جدی به کیفیت آن وارد است. اما این سریال در حالی ساخته شد که تلویزیون در زمان تولید و پخش آن خالی بود. این سریال در کنار «زیرخاکی» می تواند برگ برنده سیما باشد.

قابل تامل است که مدیران سیما برای ادامه پخش سریال های پرمخاطب تلاش نمی کنند و با تولید یک سریال، پرونده سریال های دیگر را می بندند، اما همچنان سریال هایی دارند که از کیفیت خوبی در جدول تولید خود برخوردار نیستند.

در حال حاضر رسانه ملی بیشترین بودجه تولید را صرف 2 سریال الف ویژه خود می کند (سلمان فارسی و حضرت موسی) و سریال های دیگر نیز پرهزینه هستند، اما می توان با حذف سریال هایی که مشخص است بیننده ندارند، از سریال های موفق دیگر نیز حمایت کرد. در زمان پخش شنیده ها حاکی از آن است که بیشترین بودجه سیما برای سریال های نوروزی در اختیار تهیه کنندگان فصل هفتم «پایتخت» است و همین موضوع باعث شده تا مدیران سیما فعلاً «نونخ» را نسازند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما