Last Day to WithdrawX empair ramzarz min

براساس اعلامیه جدید تیم ایکس امپایر (X Empire)، آخرین مهلت برای برداشت توکن‌های X، تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان)، ساعت ۱۲:۰۰ به وقت UTC است.

به گزارش رمز ارز نیوز، کاربرانی که تاکنون کیف پول خود را به برنامه متصل نکرده و درخواست برداشت توکن‌ها را ثبت نکرده‌اند، باید هر چه سریع‌تر اقدام کنند. لازم به ذکر است که توکن‌های X باید در کیف پول‌های شخصی کاربران هولد و ذخیره شوند، نه در برنامه ایکس امپایر.

برای برداشت توکن‌ها، کاربران ابتدا باید کیف پول خود را به برنامه متصل کنند و منتظر بمانند تا درخواست‌شان بررسی شود، که ممکن است چند ساعت طول بکشد.

پس از تأیید درخواست، کاربران می‌توانند با کلیک روی گزینه Go to Claim Page (رفتن به صفحه کلیم) و انتخاب “ایردراپ” مورد نظر از منوی کشویی، گزینه برداشت را مشاهده کنند. با انتخاب این گزینه، توکن‌ها به کیف پول کاربران منتقل خواهند شد. توجه داشته باشید که این انتقال شامل کارمزد کمی خواهد بود.

در همین حال، تیم توسعه‌دهنده ایکس امپایر گزارش کرده که در این ایردراپ، مجموعاً بیش از ۳.۲۹ میلیارد توکن X توسط کاربران اهدا شده است. از این میزان، حدود ۲.۲۲ میلیارد توکن برای امور خیریه، ۷۳۸.۳۶ میلیون توکن برای تیم و ۳۲۶.۰۶ میلیون توکن برای پاول دورف، بنیان‌گذار تلگرام، اختصاص یافته است.

در حال حاضر، توکن‌های اختصاص‌یافته به پاول دورف ارسال شده‌اند و توکن‌های خیریه نیز به‌زودی انتقال خواهند یافت. تیم ایکس امپایر همچنین از این اقدام سخاوتمندانه کاربران و همکاری بنیان‌گذار تلگرام قدردانی کرده است.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما