کارخانه هاوال در پاکستان به رکورد تولید ۱۰ هزار خودرو دست یافت

محصولات هاوال علاوه بر وطن در چندین کشور دیگر نیز مونتاژ می شود. یکی پاکستان یکی از آنهاست. بر اساس گزارش رسانه های چینی، این کارخانه اخیرا به رکورد تولید 10000 خودرو دست یافته است. مدلی که این رکورد با آن به ثبت رسیده یک SUV هیبریدی H6 است.

تولید محصولات هاوال با همکاری شرکت سازگار.

محصولات هاوال در پاکستان با همکاری شرکتی به نام سازگار تولید می شود. تولید H6 SUV از سپتامبر 2022 در این کشور آغاز شد. اجزای این SUV به صورت قطعات جداگانه به پاکستان منتقل می شود و خودروی نهایی در آنجا مونتاژ می شود. این کارخانه علاوه بر H6، هاوال جولیون را نیز مونتاژ می کند. بد نیست بدانید که H6 اولین خودروی هیبریدی مونتاژ شده در پاکستان است.

بر اساس آمار، در فاصله ماه های ژانویه تا سپتامبر، گریت وال موفق شد در مجموع 6656 دستگاه از محصولات خود را به مشتریان پاکستانی تحویل دهد. به غیر از هاوال H6 و Jolyon، این شرکت فروش خودروهای دیگری مانند Aura Good Cat، Lightning Cat و نسخه هیبریدی ملایم Tank 500 را در پاکستان آغاز کرده است.

کارخانه هاوال در پاکستان به رکورد تولید ۱۰ هزار خودرو دست یافت
کارخانه هاوال در پاکستان به رکورد تولید ۱۰ هزار خودرو دست یافت

از رعنا تنویر حسین وزیر صنعت این کشور نیز دعوت شد تا رکورد تولید 10000 دستگاه در کارخانه پاکستان را جشن بگیرد. وی در سخنانی پیشرفت این شرکت را ستود و گفت: گریت وال نقش بسیار مهم و مثبتی در صنعت خودروسازی پاکستان ایفا کرده است، این شرکت کیفیت زندگی مردم محلی را تا حد زیادی بهبود بخشیده و گذار از خودروهای مجهز به سنتی را تسریع کرده است. موتور به خودروهای مجهز به موتورهای انرژی جدید.

معاون ارشد شعبه جهانی گریت وال نیز در این مراسم اظهار داشت که گریت وال متعهد به ارائه محصولاتی است که نیازهای مشتریان داخلی را برآورده کند. ناگفته نماند که کارخانه هاوال در لاهور قرار دارد. طبق آمار، شاسی بلند H6 پرفروش ترین خودرو در پاکستان در سال گذشته بود.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما