به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، شرکت OGMPicturs به ​​تازگی حق تولید نسخه ترکی سریال «شهرزاد» را به دست آورده و تصاویری از بازیگران این سریال که این روزها برای تسلط بر نقش خود جلسات کتابخوانی از راه دور برگزار می کنند، منتشر کرده است.

بدون عنوان

علاوه بر این تصاویر، اسامی رسمی بازیگران نقش های اصلی این سریال نیز اعلام شده است. «سیمای بارلاس» در نسخه ترکی به جای ترانه علیدوستی نقش شهرزاد را بازی خواهد کرد. این بازیگر ابتدا در سال 2014 در سریال ترکی گوزل به ایفای نقش پرداخت و پس از آن در سریال های «حیات بازان تاتلیدیر»، «آدی افسانا»، «زالم استانبول»، «عزیز»، «عمر» و … بازی کرد.

«اسماعیل حاجی اوغلو» در نقش قباد جلوی دوربین می رود. نقش شهاب حسینی در سریال شهرزاد. حاجی اوغلو در فیلم‌ها و سریال‌های «عشق و شرف»، «داستان‌های استانبول»، «کودک، ققنوس»، «محکوم»، «آیلا دختر جنگ» و «شاهزاده‌ی بدون تاج» ظاهر شده است.

نقش فرهاد در نسخه ایرانی «شهرزاد» به عهده مصطفی زمانی بود، در این نسخه ترکی به «آیتاچ ششماز» واگذار شد. بازیگری که از 19 سالگی با بازی در سریال حکیم اوغلو به شهرت رسید. او همچنین در سریال های «گل»، «بازی بخت» و … بازی کرد.

در نسخه ترکی، نقش «بورگ آقا» با بازی درخشان علی نصیریان «تامر لونت» بود. بازیگر 75 ساله ای که در سریال های خواب زمستانی و جزیره ذرت حضور داشت. نقش شیرین به «برکو کوارار» سپرده شد. نقش پریناز ایزدیار در نسخه اصلی.

مهمت چاویک، آیشگول یونسال، شاهسووار آکتاش، اوزلم توکاسلان، پینر کاگلر، گانسترک مارمار یا گمور، اوز بسماچی، گوخان بکلتنلر، زینب دریفی زهری، باتوهان بایار و سامی آکسو دیگر بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان منتشر شده از این مجموعه، اتفاقات دقیقاً بر اساس داستان «شهرزاد» حسن فتحی روایت می‌شود. داستان از این قرار است که شهرزاد یک زن جوان قوی و آینده‌دار است که در رشته پزشکی تحصیل می‌کند و آرزوی آینده‌ای روشن را در کنار معشوقش فرهت دارد. حکم اعدام فرهت بی گناه تمام زندگی او را زیر و رو می کند. شهرزاد برای نجات فرهت از چوبه دار ناامیدانه از بویوک بیگ، ارباب بزرگ معروف به نفوذش کمک می گیرد، اما یک واقعیت وجود دارد که او نمی داند. هیچ کار خیری که بویوک بی انجام می دهد بی پاداش نمی ماند. ازدواج ناموفق شیرین دختر بویوک و برادرزاده اش قباد باید با نقشه ای که او برای محافظت از امپراتوری خود در پیش گرفته است پیش برود و به این ترتیب زندگی همه به شدت تغییر خواهد کرد و دیگر هیچ چیز مثل قبل نخواهد شد.

این سریال به کارگردانی Chagari Vila Lustvali و نویسندگی Plein Gulkan، Lara Bulot و Batuhan Ozbay توسط شرکت OGMPicturs تولید و از شبکه استار تی وی پخش شده است.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما