شورای اسلامی جلسه غیرعلنی برای بررسی میزان عملیات تجاوزکارانه اسرائیل برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، یکی از اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی از برگزاری جلسه غیرعلنی برای بررسی میزان عملیات تجاوزکارانه اسرائیل خبر داد.

احمد نادری گفت: صبح امروز یکشنبه یک جلسه خصوصی برای بررسی میزان حمله تجاوزکارانه اسرائیل برگزار شد. میزان این حمله در این جلسه مورد بحث قرار خواهد گرفت.»

صبح دیروز قرارگاه پدافند هوایی کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: علیرغم هشدارهای قبلی مقامات جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی در اقدامی تنش زا برخی مراکز نظامی را منهدم کرده است. حمله ایلام در استان های تهران و خوزستان. اگرچه این اقدام تهاجمی با موفقیت توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور رهگیری و مقابله شد، اما در برخی نقاط خسارات محدودی وارد شد و وسعت این حادثه هم اکنون در دست بررسی است.

همچنین در بخشی از اطلاعیه مرکز ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: «هواپیمای دشمن صهیونیستی بامداد شنبه 14 آبان ماه در تهاجم آشکار و بر خلاف قوانین بین المللی از این منطقه استفاده کرد». ارتش تروریستی آمریکا در عراق در صد کیلومتری مرز ایران و فر، یک سری موشک های دوربرد با کلاهک بسیار سبک شلیک کرده است که حدود یک پنجم کلاهک بالستیک ایران را تشکیل می دهد موشک‌ها برخی رادارهای مرزی استان‌های ایلام، خوزستان و اطراف استان تهران را هدف قرار دادند. خسارات محدودی به بار آورد و برخی از سامانه های راداری آسیب دیدند که برخی از آنها به سرعت و برخی دیگر در حال تعمیر هستند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما