به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه های نظامی ایران در تهران، ایلام و خوزستان تاکنون منجر به شهادت چهار تن از نیروهای ارتش شده است. بر اساس گزارش ستاد کل نیروهای مسلح، با توجه به عملکرد به موقع پدافند هوایی کشور، خسارات محدودی وارد شد و چندین سامانه راداری آسیب دید که برخی از آنها به سرعت در حال تعمیر و برخی دیگر در دست تعمیر هستند. اکنون برخی ادعا می کنند که ایران از زمان حمله اسرائیل مطلع بوده است.

اما آیا ایالات متحده واقعاً قبل از انجام حمله اسرائیل به ایران، مقامات کشورمان را در جریان زمان حمله اسرائیل به ایران قرار داده بود؟

این سوالی است که در تمام این روزهایی که احتمال تهاجم رژیم صهیونیستی به ایران وجود داشت، مطرح شده است. اما این حمله در اولین ساعات بامداد دیروز تکرار شد و نمایش عالی دفاع ایران بود.

دروغ های صهیونیست ها در مورد حمله به ایران

امیر موسوی کارشناس مسائل منطقه در گفت و گو با خبرگزاری بازتاب آنلاین گفت: اینکه ایران از زمان حمله مطلع شده است دروغی بیش نیست و صهیونیست ها برای ایران سازی این گونه اخبار را منتشر می کنند. .. کمک به افراد برای موفقیت ضعیف به نظر می رسد.

موسوی گفت: صهیونیست ها می خواهند بگویند که این قدرت ایران نبود که با حمله ما مخالفت کرد، بلکه پیام ما بود که اسرائیل را ضعیف جلوه داد. ایران از طریق برخی عوامل یا از طریق اقدامات سایبری توانست اسنادی در مورد شرایط حمله – نه زمان آن – به دست آورد. بنابراین آمادگی بسیار خوبی داشت و سامانه پدافندی ایران مانور خوبی در این منطقه انجام داد.

سامانه های پدافندی ایران در حمله اسرائیل آزمایش شد و موفق شد

وی به عملکرد سامانه پدافندی ایران اشاره کرد و افزود: تاکنون هیچ گونه تجاوزی به حریم هوایی ایران صورت نگرفته است و این سامانه ها به خوبی مورد آزمایش قرار نگرفته اند اما شب گذشته مانور خوبی انجام شد که موفقیت آمیز بود.

این کارشناس منطقه گفت: متوجه هستیم که سامانه های پدافندی ایران هماهنگ هستند و مدیریت الکترونیکی بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است. عملکرد راداری این پدافندها عالی بود و موشک ها و موشک های ضد هوایی نیز از دقت خوبی برخوردار بودند. همه اینها را می توان به عنوان مانورهای زنده و واقعی نگاه کرد، نه مجازی و فرضی.

2727

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما