به گزارش مانیبان، رضا فیضی نژاد اعلام کرد: در اعمال ماده 28 برنامه هفتم قانون توسعه کشور، با توجه به تناسب حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری با 90 درصد حقوق و پاداش موضوع. به کسر معادل کارکنان و با تاکید و نظارت ریاست محترم و مسئول وزارت تعاون، کار و تامین اجتماعی پس از دریافت جداول تناسب حقوق مستمری بگیران مشمول از سازمان اداری و استخدامی. صندوق و تامین منابع لازم سازمان برنامه و بودجه، این صندوق وارد مرحله محاسباتی شده و احکام اصلاحی ناشی از اقدامات متناسب صادر شده است.

مهر وی نوشت: وی گفت: صدور مصوبات آغاز شده و تا پایان شب گذشته عملیاتی شد و تا 24 ساعت آینده در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس www.cspf.ir بارگذاری خواهد شد.

فیضی نژاد در خصوص پرداخت حقوق ماهانه بازنشستگان از این صندوق و مابه التفاوت ناشی از اجرای تناسب، اظهار داشت: با رایزنی ها و هماهنگی های انجام شده منابع و حقوق مورد نیاز عزیزان بازنشسته تا پایان شب گذشته تامین شد. در دو مرحله شامل حقوق و مبلغ حاصل از اجرای تناسب که در مهرماه واریز می شود.

معاون فنی و امور بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: با صدور احکام تعدیل حقوق بازنشستگان کشوری، میزان غرامت ناشی از اجرای قانون مذکور در شش ماه گذشته و پرداخت شده است.

بازنشستگان عزیز یک خبر خوب برای شما داریم! صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده است که مابه التفاوت حقوق ناشی از اعمال قانون همسان سازی در شش ماه اخیر برای همه بازنشستگان محاسبه و پرداخت می شود. یعنی بازنشستگانی که به دلیل تاخیر در اجرای کامل قانون جبران خسارت کمتری دریافت کرده اند به زودی مبلغ مورد نظر را در حساب خود دریافت خواهند کرد. این اقدام نشان دهنده توجه ویژه مسئولان به مطالبات بازنشستگان و تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی آنان است. با این پرداخت حقوق بازنشستگان به طور کامل به روز می شود و عدالت در پرداخت ها برقرار می شود.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما